Reisgenoot colombia!

Hi there,

Eindelijk is het zo ver… van half december tot half januari (zon-seizoen) ga ik een maand reizen door Colombia, het land dat mij al lange tijd facineerd. Ik kwam bij dit forum terecht en het lijkt mij erg leuk om deze geweldige ervaring te delen met iemand die dezelfde ideeën heeft over reizen als ik en samen sta je natuurlijk een stuk sterker :slight_smile:

Ik ben zelf een vrouw van 24 jaar. Een leeftijdsverschil (tot ong. 35 jr) is geen probleem, ik denk dat dit de sfeer zelfs nog meer ten goede kan komen maar er moet natuurlijk wel een persoonlijke klik zijn!

Ik wil gewoon lekker relaxt en flexibel reizen. Niet alles van te voren vast leggen maar spontaan dingen doen die op je pad komen. Af en toe een georganiseerde excursie is prima… maar ik vermaakt me ook prima in een toevallig gepasseerd dorpje met de locals!!

Verder gewoon genieten van de vrijheid… in een kano door je jungle, op een paard door de woestijn, een drankje doen in de stad of overnachten in een hangmat aan het strand… ik vind het allemaal leuk! En als onze plannen eens uiteenlopen dan moeten we ook allebei onze eigen gang kunnen gaan zodat we er later lekker over kunnen bijkletsen.

Wat heel bijzonder gaat worden deze reis… kerst en O&N!! in de grote stad of de jungle?? In ieder geval met de zon op je bol :slight_smile: en ook dan is het wel heel fijn als je iemand hebt om deze bijzondere ervaring mee te delen!!

Wie gaat er mee?

Groetjes,
Britt

haii,

ik ben spontane meid van 22 jaar. ik wil heel graag met je mee naar colombia. mijn moeder komt uit colombia maar ben er nooit geweest. ik spreek helaas geen spaans :(.

de excursies lijkt mij echt super om te doen. alleen ik heb hoogte vrees dus ik spring nergens van af:P.

Heb je al een datum gekozen?

laat me weten wat je ervan vindt

gr, samantha

Hey!

Ik ben ook in Colombia, van 1 tot en met 30 december. Heb nog niks vastgelegd en ben ook niet van plan strakke planning uit te stippelen. Misschien kunnen we wel een deel van onze reis samen doen?

Ik ben 29 en reis voor’t eerst naar Latijns-Amerika. Probeer nog een basiscursus Spaans op eigen houtje te leren voor ik vertrek.

groetjes,

Annelies

Ik trek ook richting Colombia, wsl van 12 december tot 17 januari. De eerste twee weken ben ik alleen, dus wat gezelschap zou wel leuk zijn. Ik spreek trouwens ongelofelijk vlot Spaans :-). Hebben jullie al concretere plannen gemaakt?