Reisgenootje(v) gezocht voor Colombia trip

Hola!!

Vanaf half december t/m half januari heb ik vakantie en ben ik van plan om eindelijk naar Colombia af te reizen.

Ik heb nog niks geboekt want ik zou het eigenlijk superleuk vinden om samen met iemand, liefst een ander vrouwelijk reisgenootje, die ook een passie heeft voor zuid-amerika en ook graag naar Colombia zou willen gaan eind van het jaar,

Heb al meerdere berichtjes hier geplaatst maar tot op heden nog niemand gevonden. Je moet natuurlijk ook maar net iemand kunnen vinden die precies dezelfde reis voor ogen heeft en dezelfde data kan als jij. Is best nogwel lastig…

Helaas kan ik mijn data niet meer wijzigen en ben ik verplicht om mijn reis te gaan boeken vanaf 16-12-2017 en dan
tot ong 14/15 januari 2018.

Ook al heb ik al wat van de wereld gezien en heb ik al aardig wat reiservaring alleen opgedaan. Vind ik het toch leuker/gezelliger om deze Colombia reis samen met iemand te kunnen maken. Ik ben Laura, ben 33 jaar en woon in Amsterdam.

Ik zou het heel tof vinden om samen met iemand te reizen die ongeveer tussen de 20 en 35 jr is en die ook reislustig is, gezellig, spontaan etc net als ik. Kortom, lijkt het je leuk en zou je ook graag naar Colombia willen vanaf die data. Dan zal ik het heel leuk vinden als je me een berichtje stuurt! =)

Groetjes,
Laura