Hola!!
Oke, na een aantal forum-berichten al te hebben geplaatst is dit wel m’n laatste oproepje =)
Vanaf half dec (16-12) t/m half jan (14-1) heb ik vakantie en ben ik van plan om naar Colombia af te reizen. Yes! Finally! Het lijkt me geweldig om met kerst en O&N daar te zijn. Een aantal jaar geleden ben ik in zo’n zelfde soort periode in Brazilië geweest en dat was echt een geweldige reis. Nu dus naar Colombia.
Na al die toffe verhalen die ik heb gehoord van wat mensen die ook in Colombia zijn geweest en alleen maar positief waren, heb ik er nog meer zinin! Aangezien de tijd dringt (en klm-wereld deal weken alweer even aan de gang zijn) wil ik toch nog een poging wagen om een gezellige reisgenote(v) te vinden die ook deze reis wil maken en nog belangrijker, in deze zelfde periode zou willen gaan. Mijn weken liggen namelijk al vast en hierin kan ik dus niets meer wijzigen. Het lijkt me zoveel leuker en gezelliger om samen met iemand deze reis te gaan maken die ook een soort van passie heeft voor Zuid-Amerika en ook graag naar Colombia zou willen. Ik heb al aardig wat reiservaring(backpacking o.a.)
Zou je ook graag naar Colombia willen gaan rond deze tijd en lijkt je het ook leuk om misschien samen deze reis te gaan maken? Stuur me dan (zsm) een berichtje
Heb dus nog niks geboekt en ben nog vrij flexibel in hoe de reis eruit gaat zien.
Gr,
Laura
(Ik ben 33 en woon in A’dam)