Hi there,
Aan het eind van dit jaar (December met kerst en oud en nieuw / Januari) wil ik graag op vakantie/rondreis (4wkn) maken naar Zuid-Amerika en dan het liefst naar Colombia. Dit land staat al heel lang hoog op mijn lijstje maar is door omstandigheden er nog steeds niet van gekomen. Dit jaar wil ik dan toch eindelijk mijn plannen door gaan zetten en dan het liefst samen met nog iemand. Mijn voorkeur zou dan gaan voor ook een spontane, reislustige, gezellige meid die ongeveer hetzelfde in het leven staat als ik =). Korte info over mij, ik ben Laura en ben 33 jaar en woon en werk in Amsterdam!
Tijdens mijn reizen die ik voornamelijk alleen heb gemaakt ben ik vaak hele leuke mensen tegengekomen. Toch lijkt het me gewoon fijner en gezelliger om samen met iemand deze reis naar Colombia of wellicht Argentinië, wat trouwens ook hoog op mijn lijstje staat, te gaan maken.
Ik heb al heel lang een enorme passie voor Zuid-Amerika. Dit is gekomen omdat ik een tijdje een Chileens vriendje heb gehad. Anyway, ik kan dit verhaal nog langer maken, maar dat schiet niet op natuurlijk… Ik heb dus vooralsnog helemaal geen concrete plannen voor Colombia en mijn reis ernaartoe, ik zou sowieso willen starten in Bogota ofcourse…verder staat alles nog open.
Heb jij ongeveer dezelfde soort plannen of lijkt het je leuk om een en ander te bespreken over deze reis? Voel je vrij om dan een berichtje naar mij te sturen en wellicht kunnen we dan een x meeten voor een kopje koffie en verder babbelen. Dat lijkt mij iniedergeval al erg gezellig.
Groetjes,
Laura