Hallo!
Ik ben op zoek naar een reisgenootje die ook tussen tussen 26 augustus en 5 oktober naar Colombia gaat en samen een trekking wilt ondernemen of wilt afspreken voor een wijntje!
Sara, 37, Amsterdam
Hallo!
Ik ben op zoek naar een reisgenootje die ook tussen tussen 26 augustus en 5 oktober naar Colombia gaat en samen een trekking wilt ondernemen of wilt afspreken voor een wijntje!
Sara, 37, Amsterdam
Hey Sara!
Ik ben 30 jaar en wil ook heel graag naar Colombia.
Ik zou graag samen met iemand willen reizen. Ik heb al best heel wat gereisd, maar vind samen een stuk gezelliger. Wat zijn precies jouw plannen? Heb jij al een plan wat je wilt gaan doen :)? Blijf je 6 weken in Colombia?
Groetjes Maartje
Hoi!
ja ikga 6 weken. ik heb geen concreet plan. Ik vlieg op Bogota en dan liggen er zes weken van reizen in het vooruitschiet en ik zie wel waar ik wanneer ben en ga hihi. Wanneer ga jij?
Iemand nog plannen voor Colombia in dezelfde reistijd?
Hoi!
Ik kom 17 augustus aan in Bogota en ga vervolgens naar medellin om daar een week of 6 Spaans te leren. Dus, ben je in Medellin en zoek je gezelschap… Laat maar weten;)
Henk
Hey
wie weet komen we elkaar tegen
Ik zou graag mid Dec naar Colombia willen gaan, voor 3-4 weken. Even wachten op de KLM wereldweken
Jullie al tickets geboekt?
Groetjes, Raj