Colombia :)

Hallo!
Ik wil voor een half jaartje naar Zuid-Amerika en Midden-Amerika om vrijwilligerswerk te gaan doen (wsl. 2 maanden Ecuador en 2 maanden Nicaragua).
Maar ook wil ik graag een aantal weken rondreizen in Colombia. Alleen doe ik dit liever niet alleen, dus mocht je zin hebben om een aantal weken samen te reizen… Laat het mij weten. Ik zat te denken om of vanaf begin Februari of vanaf begin April tijd in Colombia door te gaan brengen. Maar alles staat nog open

Ik ben 29 jaar en kom uit Brabant. Ik hou enorm van reizen dus heb ook al wel wat backpack ervaring.En ook kan ik mij redelijk verstaanbaar maken in het Spaans.
Hou je van lekker hobbelen in de lokale bussen, mooie steden/natuurgebieden bezoeken, in contact komen met de lokale bevolking, maar ook lekker relaxen in een hangmatje. Laat het mij weten!
Low-budget is wel een pre :slight_smile:

Hola Marieke,

Wil je dit eventueel nog combineren met een opfris cursus Spaans ? Zo ja, dan kan ik je op weg helpen indien gewenst ! (Zowel in Ecuador als in Colombia). So, let me know :slight_smile: … Je mag me uiteraard altijd PM-en :wink:

Ben wel erg benieuwd hoe je het gaat hebben in Colombia. Ik ga er volgend jaar naartoe om er te backpacken voor zo’n 3 weken =)

colombia is super !

Beste Marieke,

Wanneer ben je van plan te vertrekken?
Ik ben ben van plan vanaf begin mei door Colombia te trekken, ik kom dan vanuit Panama.

Let me know!

hoi Marieke.

Ben je al weg of moet je nog gaan?

Gr ben