Wie durft? Half juni: Colombia en Venezuela!

Durft iemand het aan om 4 weken mee te gaan naar Colombia en Venezuela? Ik, Linda, 31, zoek een reismaatje M/V die het leuk vind om in het avontuur te duiken! Het vertrek is alleen al half juni, maar het is het proberen waard om vrij te vragen! Ikzelf ga hierna door Brazilie in, dus mocht je langer de tijd hebben…ga anders gerust 2 maanden mee! Gezellig!

Hoi Linda,

Heb je inmiddels al iemand gevonden die met je mee op reis gaat? Zag al wel leuke reakties van mensen die graag met je mee willen. Ik wil zelf (man 26)wel graag naar Venezuela en kan denk ik in juni wel een maand vrij krijgen om op reis te gaan. Ik heb in 2007 in Thailand rondgereisd en dat is toen erg goed bevallen. Ben sindsdien niet echt meer op vakantie geweest, dus ben er nu wel aan toe!! Heb al ff naar de georganiseerde groepsreizen zitten kijken, maar vraag me af of of ik dat wel wat voor me is. Laat even weten of je nog steeds een reisgenootje zoekt?

Groeten, Ivan

Hoi Ivan!
Ik heb contact met 1 iemand en die probeert wanhopig op allerlei manieren om vrij te krijgen. Maar we hebben er vrij weinig hoop meer op… Ik verwacht vandaag of morgen te horen of ze wel of niet mee kan. Zal ik daarna contact met je opnemen?
Groetjes Linda

Hoi Linda,
Lijkt me prima hoor. Ik hoor het wel.

Gr. Ivan

Hoi Ivan!
Nou Laura had er weinig hoop op dat ze verder nog vrij ging krijgen, dus laten wij maar eens gaan kijken of we een beetje op 1 lijn zitten! Mijn planning is om half juni een half jaar naar Zuid-Amerika te gaan. Het idee is om naar Bogota te vliegen en dan Noord-Oost te reizen naar de grens van Venezuela, onderweg verschillende leuke dorpjes en stadjes aangaan en activiteiten doen. In Venezuela eigenlijk hetzelfde, rondreizen en de highlights bewonderen.
Wat had jij in gedachten?
Groetjes Linda

Hoi Linda en Ivan!

Hier nog een Linda :wink: Ik ben benieuwd hoe jullie reis is geweest. Ik ben namelijk van plan in de zomer van 2010, 6 weken naar Brazilië, Venezuela of Colombia te gaan. Nu vind ik het moeilijk om een keuze te maken. Ik ben zelf op Curaçao en in Suriname geweest en heb erg genoten van het temperamentvolle en relaxte karakter. Ik ging er vanuit dit in deze 3 landen ook wel te vinden. Nu heb ik 6 weken en wil ik graag deze weken in 1 land doorbrengen. Kunnen jullie enigszins het verschil tussen deze landen beschrijven? En o ja… Is erg nog een groot verschil in kosten wbt vervoer, hostels, eten etc. tussen de verschillende landen?
Ik zou jullie erg dankbaar zijn!

Groetjes Linda