Reisgenootje gezocht voor Midden-Amerika eind februari t/m eind april 2009!!

Hoi,

Ik ben Josine, 24 jaar en ik woon in Haarlem.
In 2006/07 ben ik naar australie, nieuw-zeeland en thailand geweest.
En jaaa reizen is verslavend, dus eind Februari wil ik voor ongeveer 2 maanden naar midden-amerika (sowieso mexico en Belize, maar de precieze reis staat nog niet vast).
Ben jij gezellig, spontaan en flexibel? Dan kom ik graag met je in contact.

:dag:Groetjes!

Hey Josine!

Ik ben martijn, 22 jaar en ben rond die periode (28 feb t/m 13 maart) voor mijn opleiding culturele geografie in mexico. Een hele vervelende excursie inderdaad :wink:
Hierna heb ik de mogelijkheid om 2 weken langer daar te blijven om zelf op pad te gaan. Ik wil graag nog een aantal andere landen ‘‘pakken’’ zoals bijvoorbeeld belize, guatamala costa rica of wat dan ook. Dit ben ik nog aan het uitzoeken en ben hier ook erg flexibel in. Ik ben alleen nog op zoek naar mensen die rond deze periode in dit gebied zijn om er op uit te trekken! Ik zag jou berichtje en dacht van laat ik maar eens even reageren. Laat mij weten wat je er van vind!
Groeten,

Martijn

Hey Martijn,
Nou, wat een nare excursie, haha, leuk joh en dat voor school!!
Ik wil rond half maart ongeveer ook verder gaan reizen (dan heb ik 2 weken spaanse les gehad).
Langs de kust van belize en dan door guatamala schijnt erg mooi te zijn.
Het zou leuk zijn om samen een stuk te reizen.
Waar zit je in de eerste 2 weken in mexico?
We houden zeker even contact! Waar woon je trouwens?
:dag:Groetjes Josine

Ah heel goed, Spaans volgen. Ben jij hiermee nu al een beetje mee bezig in Nederland?

Hele vervelende opleiding, klopt! Deze opleiding doe ik aan de universtiteit van Groningen hier woon ik ook.
Ik maak deze 2 weken echt een gigantisch aantal kilometers en ga vrijwel langs alle ‘‘belangrijke’’'plaatsen te zuiden van mexico stad. Hier vandaan start ik en kom daar ook weer terug. Dus ik maak een rondje als het ware. Een uitputtende reis maar wel gaaf!
Daarna heb ik de mogelijkheid om lekker 2 weken een eigen planning te maken. Graag wil ik daarom gelijk terug naar de zuidelijke grens om zodoende guatamale, belize e.d. te gaan bezoeken. Hierin heb ik nog geen concreet beeld voor mijzelf gevormd en moet mij hierin dus ook wat gaan verdiepen. Dit is dus halverweg maart. Het zou leuk zijn om dan eventueel samen te gaan reizen. Mischien is het dan handig om wat info/ideeen met elkaar uit te wisselen?

Adios,

Martijn

Heey Martijn en Josine,

Ik ben Carla, 23 jaar uit Nijmegen. Ik zie dat jullie in dezelfde periode op reis gaan naar Mexico en omstreken!
Ik ga in januari een talencursus van 5 weken doen in Guadalajara in Mexico en omstreeks februari wil ik nog een aantal maanden backpacken. Dit door de rest van Mexico, Guatamala, Belize en Honduras. Ik heb voor mezelf wel al een beetje een route uitgestippeld, maar ben hier ook erg flexibel in. Ik ga hier alleen naartoe maar zou het leuk vinden in contact te komen met andere backpackers die in dezelfde regio zitten om te kijken of we (stukken) samen kunnen reizen. Altijd leuker dan alleen toch? :slight_smile:
Ik hoor het wel!

Groetjes Carla

Buenos tardes
Como esta?
Haha, ja ben wel een beetje bezig met een Hema cursus, maar ik heb nooit spaans gehad, dus ik moet helemaal van voor af aan beginnen.
Tot nu toe heb ik meer losse woorden geleerd dan echte zinnen.

Ik heb gister mijn ticket geboekt hiephoi!!!
Eerst heb ik dus die 2 weken talenschool in playa del carmen
Dus daar ben ik nog tot half maart. Zou wel leuk zijn als we dan samen een stuk door Belize kunnen reizen.

Heb je hyves? Kijk anders even op de mijne:
josie1506.hyves.nl
Andres kunnen we ook verder contacten via hyves.

We moeten ook maar even mail etc uitwisselen.
Het is ook leuk om ideeen e.d. uit te wisselen. Ik ben wel heel benieuwd hoor naar het leven e.d. daar!!

Groetjes Josine

Hey Carla,
Wat een gezelligheid! Het zou leuk zijn als we daar allemaal kunnen meeten. Zoals je waarschijnlijk al gelezen had, begin ik half maart met reizen in playa del carmen, daar heb ik dan al 2 weken spaans gevolgd.
Waar zit jij ongeveer half maart?
Heb je toevallig ook hyves? (mijne: josie1506.hyves.nl)
Wel spannend allemaal he!!!
Groetjes Josine