Hoi! Ik ben Jackelien, 33 jaar en ben op zoek naar een of meer reisgenootje(s). Tot juni 2015 heb ik onbetaald verlof en ik wil vanaf eind december/begin januari zo’n 3-4 maanden gaan reizen. In januari ben ik van plan om naar Mexico te gaan en eerst een aantal weken Spaanse lessen te volgen. Daarna wil ik richting het zuiden gaan reizen. Daarvoor heb ik nog geen duidelijk plan. Guatemala, Colombia, Peru, Cuba… ik ben eerder alleen in Ecuador en op de Galapagos eilanden geweest, dus Midden- en Zuid-Amerika is verder nieuw voor mij! Het backpacken is niet nieuw (zowel deels geplande reis als onvoorbereid met ticket en lonely planet op weg). Qua reisplanning en bestemmingen ben ik dus flexibel en sta open voor jouw ideeen en/of wensen. Ik hou van de combinatie van cultuur, natuur, relaxen, actief en lokale cultuur. In de afgelopen maand zijn al mn potentiele reismaatjes stuk voor stuk helaas, om goede redenen overigens (financieel, werk, bedrijfsovername etc) afgevallen, maar alleen reizen trekt me niet zo. Ga jij in de periode februari, maart en/of april 2015 naar Midden- en/of Zuid-Amerika en zoek jij ook nog een reisgenootje? Laat dan van je horen! Wie weet kunnen we (een deel) samenreizen!!
Hi Jackelien, ik (V, 31) heb net een ticket naar Bogota geboekt en ga op 31 januari voor een maand die kant op. Ik ga er alleen heen en zou het gezellig vinden om een (deels) samen te reizen. Ben je in februari daar in de buurt? Ik heb nog niet echt plannen en ben mij een beetje aan het oriënteren. Groeten Zeno
Hee Zeno! Gaaf dat je een ticket geboekt hebt naar Bogota! Wil je die maand in Colombia blijven of ook nog de grens over? Ik ben tot eind januari in Mexico en daarna staat het nog open… Meestal zie ik gaandeweg wel wat t volgende plan wordt, maar carnaval vieren in Colombia is niet verkeerd!
Laten we elkaar op de hoogte houden van onze plannen! Ik zal me ook eens n beetje verdiepen in Colombia… Groetjes, Jackelien
Hoi Jackelien!
Ik zag je berichtje staan en dacht, die moet ik meteen even een berichtje sturen!
Ik vlieg 10 februari naar Guatemala en ben nog op zoek naar een reismaatje. Ik heb nog geen concreet plan hoe ik de 7 weken ga invullen, dus ben nog flexibel
Ben je toevallig in deze periode in Guatemala of Belize?
Even een kleine schets om je een indruk te geven: Ik ben eerder naar Argentinie, Vietnam, Thailand enz geweest, dus het backpacken is mij niet onbekend. Ik ben sportief, houd ervan om de cultuur & natuur te ontdekken. Daarnaast vind ik relaxen en een wijntje op zijn tijd ook lekker. Ik ben 31 jaar en kom uit Den Bosch. De spaanse taal ben ik nog niet eigen. Heb wel een cursus hier in NL en Valencia gevold en wil in Guatemala ook nog 2 weken Spaanse les volgen.
Ik kijk uit naar je reactie ![]()
Groetjes Nouska
Hoi Nouska!
Wat een leuke reactie! Super! Inmiddels ben ik in Mexico, maar ik heb nog een reisgenootje voor de langere duur gevonden… dus lijkt me leuk om mogelijk met jou te reizen! Het klinkt alsof we wel zouden matchen… ![]()
Wat gaaf dat je naar Guatemala en Belize gaat! Je hebt 7 weken voor die 2 landen? Of wil je ook nog naar de Yucatan? Wil je eerst 2 weken Spaans gaan leren? Waar in Guatemala wil je Spaans gaan leren? Antigua schijnt een mooie en goede plek te zijn! Vanwaar vlieg je weer terug?
Ik ben op dit moment in Mexico-city en vlieg morgen naar Baja California sur. Daar wil ik een week of 2 blijven (tot de 3e week van januari ofzo) en daarna wil ik Spaans gaan leren in San Cristobal de las Casas. Daarna staat t nog open, via Guatemala en Belize naar de Yucatan of andersom.
Als jij eerst in Guatemala Spaans wil gaan leren, dan zou ik je daar kunnen ontmoeten en zou ik een deel van mn Spaanse lessen ook in Guatemala kunnen volgen, om daarna samen verder te reizen!
Laten we anders even verder communiceren via mail… Ik zal je een priveberichtje proberen te sturen (nog niet eerder gedaan, dus moet even uitvinden hoe… ;))
Vandaag en morgen ben ik nog goed bereikbaar via mail, in Baja is dat minder…
Ik hoop weer van je te horen!!
Groetjes, Jackelien