Reisgenootje gezocht voor Latijns Amerika

Hallo iedereen :slight_smile:

Ik ben van plan om begin januari 2013 te vertrekken naar Latijns Amerika, tot maximaal augustus (want dan moet ik gaan studeren :wink: ). Ik wil zeker naar Colombia, aangezien ik daar vrienden heb wonen waar ik een tijd heen wil. Verder richten mijn plannen zich (nog) globaal op Peru, Ecuador en Venezuela, maar ook Bolivia spreekt me aan. In Colombia zal ik alleen zijn, ik verblijf dan bij mijn vriendin. Het liefste wil ik dit plannen rond eind februari (carnaval), maar een andere tijd kan in overleg met haar ook - bijvoorbeeld aan het einde, zodat we een hele tijd samen kunnen trekken/werken als het goed klikt.
Verder wil ik deels rondtrekken en ben ik op dit moment druk op zoek naar boerderijen waarop ik kan Wwoofen, hiervan wil ik er minstens twee voor (langer dan) zes weken vinden, maar ik heb nog niet definitief gekozen voor een land. Het liefst wil ik hier wel (relatief) direct mee beginnen, aangezien ik een taal het beste oppik als ik hem gebruik en niet in een les. Ik versta Spaans redelijk en kan mezelf verstaanbaar maken. Talen pik ik snel op, dus daar maak ik me niet druk over.

Over mijzelf:
Ik ben Marlynn (jep, een meisje) 19 jaar en afgelopen jaar heb ik mijn vwo diploma gehaald. Mijn interesses liggen bij natuur en milieu, reizen (dit heb ik mijn hele leven lang veel gedaan en de afgelopen jaren ook regelmatig alleen), lezen en tekenen (dat laatste is ook mijn werk;)), buiten werken, nieuwe dingen ontdekken, wandelen/trekken, het leren van nieuwe culturen en talen, geschiedenis en het liefst niet te lang in steden verblijven - die laatste behoren absoluut niet tot mijn favoriete plekken, maar ik vind ze wel interessant. Ik schrik absoluut niet snel terug van dingen en denk misschien soms wat te laat na, maar over het algemeen gaat er weinig mis.

Mocht je jezelf herkennen in mijn plannen en een beetje dezelfde interesses hebben (vooral buiten zijn is een pré ;)) en het wel zien zitten om een tijd samen met mij door te brengen in het begin, midden of einde van mijn reis? Laat het me weten! Ik pas mijn plannen relatief makkelijk aan, dus mochten je ideeën anders zijn dan overleg ik graag met je.
Of je een jongen of meisje bent maakt mij niet uit, maar in beide gevallen zou ik je graag eerst willen ontmoeten voor we daadwerkelijk besluiten om samen te vertrekken :slight_smile: