**Hallo, ik ben Jet, 36 jaar en ben op zoek naar gezellige, relaxte, avontuurlijke reisgenoten (m/v) om (een tijdje) mee rond te trekken in Ecuador, Peru en Bolivia. Ik ben 8 februari (na 3 weken Cuba) in Quito, alwaar ik dan eerst een taalcursus wil volgen. Vervolgens heb ik dan nog tot 2,5 maanden de tijd om rond te trekken. Mijn reisplannen zijn nog niet concreet, ben dus flexibel en kan me nog makkelijk (aan jouw plannen) aanpassen. Wat ik wel belangrijk vind is dat de reis bestaat uit een mix van culturele activiteiten, steden bezoeken, trekkingen (o.a. incatrails), mensen ontmoeten en relaxen. Samen reizen is voor mij naast elkaar gezelschap houden en delen van kosten, uiteraard ook tijd en ruimte voor het doen van je eigen dingen! Geïnteresseerd? Reageer en hopelijk tot in LatijnsAmerica!
**
Dag Jet,
Ik ben ook op zoek naar een maatje (m/v) om v.a. medio februari drie weken door Cuba te trekken (niet georganiseerd/auto huren). Ik vertrek 14 februari (is al vast). Ik ben Poolse van origine, ruim 40, woonachtig in Maastricht, ervaren in reizen, Spaanssprekend, ondernemend. Ik ben geïnteresseerd in natuur, wandelen, contact met lokale bevolking, Latijns-Amerikaanse cultuur, muziek. Zo te zien past goed bij jouw interessen, alleen jij vertrekt eerder. Wel schrijf jij, dat niet alles vast is. Wat vind jij?
Laat mij s.v.p. van jou horen.
Groeten,
Aleksandra