Gezelligheid gezocht in Peru, Bolivia, Ecuador en Colombia in de periode dec t/m maart

Hola!

Ik vlieg 11 dec naar Lima om vanuit daar naar Bolivia en dan weer via Peru naar Ecuador en uiteindelijk naar Colombia te reizen. 12 maart vlieg ik weer naar huis vanuit Colombia. Wie is er toevallig ook in die periode ergens in een van deze landen te vinden? Misschien kunnen we ergens meeten.

Ik ben Jetty, 33 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik hou van nieuwe culturen ontdekken, avontuur, actief bezig zijn, maar ik hou zeker ook van een feestje (verheug me echt enorm op de salsa). Ik heb het alleen backpacken een beetje laat ontdekt, dus ik ben nu bezig met een soort van inhaalslag. Dit jaar al naar Nicaragua en Costa Rica geweest en nu zijn deze landen dus aan de beurt. Ben vooral enorm benieuwd naar Colombia en hoop daar dan ook wel 1 maandje te verblijven. Ik heb nog niks vast liggen, behalve de carnaval in Barranquilla begin maart.

Als je een beetje dezelfde plannen hebt hoor ik het graag. Het zou vooral heel fijn zijn een reisgenootje te vinden die ook via Ecuador naar Colombia wil reizen met de bus. Dat vind ik nog het spannendste onderdeel van mijn reis :-).

Groetjes,
Jetty

Hej Jetty,

Wow…wat een heerlijk vooruitzicht! Als je nou een jaartje later van plan was deze reis te maken, had ik denk ik wel met je kunnen meeten. Ga volgend jaar ook zo’n zelfde soort reis doen…maar dan doe ik Chili en Argentinie er ook nog bij :slight_smile: Kan nu al niet meer wachten om te gaan.
Wens je alvast onwijs veel plezier!

Gr,
Laura

Gracias Laura! Gaaf dat je ook een soortgelijke reis gaat maken… Alvast veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes,
Jetty

Hoi Marleen,

Bedankt voor je reactie. Aftellen is voor jou nu ook echt begonnen… 2 dec al! Zoals het eruit ziet ben jij begin jan dus ergens in Peru. Ik start 12 dec in Peru en zit denk ik met Kerst en O&N in Bolivia om vervolgens weer terug te gaan naar Peru. Ik verwacht rond de 1ste-2de week van jan in Cusco te zijn waar ik wel even wil verblijven. Schijnt echt een leuke stad te zijn en leuke uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. Bij redelijk weer wil ik ook de Salkantay Trek gaan doen naar MP. Dit zou wel kunnen matchen met jouw reisplannen. Beetje lastig om dat nu al vast te leggen misschien. Heb je een reisblog? Kunnen we kijken of we tegen die tijd ergens op dezelfde plek zijn rond dezelfde tijd.

Groetjes,
Jetty