Mijn plan is dit jaar in juli weer een grote reis te gaan maken. Eerder ben ik naar Vietnam en Indonesie geweest. Nu zou ik graag naar een van de volgende landen gaan: Peru/Bolivia/Ecuador. Ik zoek een of wie weet wel meerdere reisgenoten die ook heel veel zin hebben om een inca train te doen, de cultuur maar ook zeker de natuur willen ontdekken en activiteiten willen afwisselen met relaxen. Ik ben zelf 26 jaar woon in Haarlem en werk in Amsterdam. Mocht je een andere top bestemming hebben maar wel in de maand juli weg willen?! Dan hoor ik het graag.
Wat leuk om te horen dat je dit jaar ook naar Peru wil ;)! Wat je beschrijft in jouw oproep is eigenlijk precies hetzelfde waar ik ook naar op zoek ben. Zelf ben ik 2 jaar geleden naar vietnam geweest. Indonesie staat nog op het lijstje.
Vanwege mijn werk kan ik alleen de eerste 2 weken van juli op reis en ben dan ook zeker van plan de inca trail te doen.
Ben benieuwd als het je wat lijkt en hoop nog wat van je te horen. Voor meer info kan je mij altijd mail sturen
Hoi,
ik ga begin juli naar Zuid Amrika voor 3 maanden, begin waarschijnlijk in Lima, Peru…
Landen die ik wil gaan bezoeken; Peru, Bolivia, Ecuador en Colombia…
Misschien kunnen we een stukje samen reizen…
Groetjes Gaby
Vorig jaar ben ik naar Indonesië geweest en was eigenlijk ook van plan deze zomer naar Peru te gaan. De Machu Picchu beklimmen is een droom van mij en de Inca Trail lijkt me een geweldige uitdaging!
Alleen de zomermaanden zijn daar het koudste, 19 graden op z’n warmst in juli. Vandaar dat ik daar liever in de herfst/winter heen zou willen gaan.
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor een trip van 4 weken in de maanden juli/augustus. Ik heb zelf Sri Lanka hoog op mijn lijstje staan, weet niet of dit ook een optie voor jou zou zijn.
Ik ben 32 jaar woon in Zaandam en werk in Amsterdam. Ik ben al in Thailand, Indonesië, Mexico en Nieuw-Zeeland geweest.
Ik zou ook deze tocht willen maken en heb al eerder alleen door Thailand gereisd. Nu zou ik dit wel willen doen in de beste reisperiode wanneer het lekker warm is wat lijkt jullie de beste periode en is er iemand die dan ook gaat?
Ik zoek een reisgenootje die ook van natuur houdt en leuke actieve dingen doen maar ik denk dat iedereen hier wel ongv hetzelfde zoekt
Hi allemaal! Wat een leuke berichten. Stuur anders jullie nummer ff in een privé bericht dan kunnen we een groepsapp maken en kijken of we overeenkomen qua plannen.
Ik zou een maand willen rondreizen dus we kunnen misschien een deeltje samen doen.
Is het warm weer wanneer jij naar Lima en Peru vertrekt? Het verschilt nogal per regio vandaar dat ik nog niet volledig op de hoogte ben vd weersomstandigheden, heb er de tijd nog niet echt voor gehad om dit allemaal te bekijken… Maar ik ben dus voornamelijk naar een reisgenootje op zoek om mee rond te reizen door delen van Zuid Amerika zoals jij beschrijft