Ecuador, Peru en Bolivia in Juli en Augustus

Hallo allemaal,

Ik ben Julia, een gezellige 20-jarige studente (in mei 21) die graag wil gaan rondtrekken in Zuid Amerika komende zomer, ongeveer tussen eind juni en eind augustus. Buiten Europa heb ik tot nu toe alleen in India en Oeganda gereisd, dus begint het alweer enorm te kriebelen om nieuwe plekken te ontdekken! Ecuador, Peru en Bolivia hebben mijn voorkeur, de volgorde heb ik nog niet gepland. Wel wil ik graag aan het begin van mijn reis 3 à 4 weken een Spaanse taalcursus volgen, omdat ik de taal nu nog nauwelijks spreek. Ik houd ontzettend van de natuur ontdekken, maar ook van stadjes, dorpjes en met mensen babbelen. Ik zou het leuk vinden om deze reis samen met iemand in mijn leeftijdsgroep te maken die er net zo enthousiast over is als ik!
Mocht je jezelf hier (in zekere mate) in kunnen vinden en ook een reisgenootje zoeken, dan hoor ik het graag! :smile:

Groetjes Julia

Hi Julia!

Ik ben ook nog op zoek naar een gezellig reismaatje! Mijn plan op dit moment is om vanaf half juni naar Brazilië te gaan. Ik heb al het eea uitgezocht en er zijn echt een hoop gave plekken om te bezoeken. Brazilië is echt gigantisch groot! (Iguaca falls bij Argentinie, boottocht in hangmat door de amazone, eilandjes in de buurt van rio en bijv lencois maranhenses, chapada diamantina - misschien leuk om even te googelen). Ik ben van plan om een enkeltje te boeken en dan even te kijken hoe lang ik precies wil blijven. Ik sta natuurlijk ook open voor goede ideeën dus ik heb nog niks concreets gepland! Als je wil kunnen we wel wat informatie en ideeën uitwisselen :slight_smile: Misschien leuk om eerst ook wat meer over mij te weten; Ik ben Jamie (v), 23 jaar oud en vorig jaar afgestudeerd als toegepast psycholoog. Nu een tijdje aan het werk om dus nog te kunnen reizen en na de zomer ga ik mijn (pre-)master in Leiden doen. Ik heb de afgelopen jaren al wat reisjes gemaakt en een half jaar in Zuid Afrika gewoond voor vrijwilligerswerk en daarna zelf rond gereisd door Lesotho en Zuid Afrika. Ik hoor graag van je!

Groetjes Jamie

Hoi Julia!

Ik ben Tessa, dan 22 en vertrek 2 juli naar Ecuador, ga er een week Spaans leren en dan door naar Peru en Bolivia, eind augustus eindig ik mijn reis in Buenos Aires! Heb je al een buddy gevonden of lijkt het je leuk om een (stuk)je samen te reizen? :slight_smile:

Hasta la vista!