Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Sara, 22 jaar jong en opzoek naar een reisgenoot die samen met mij verder wil rondreizen Ik ben nu vrijwilligerswerk aan het doen in El Progreso, Honduras. Organisatie heet Pronino van Homeless child. Mijn vlucht vertrekt 10 januari vanuit San Pedro Sula. Aangezien ik vanaf eind november/ begin december verder wil reizen naar… ?? Zoek ik dus een gezellige reisgenootje! Stuur gerust een berichtje! Mijn plannen zijn niet concreet en ben erg flexibel daarin! Zolang het maar low budget is
Leuk berichtje. Ik vroeg mij of hoe je het ervaart daar. Heb je het naar je zin en wat voor werk doe je zoal daar?
Jammer dat je eind november al wil gaan reizen. Ik zou best met je mee willen reizen, maar ik heb in februari pas vakantie en wil vanaf die tijd een reis gaan plannen. Mijn plannen zijn ook nog niet concreet. Ik ben ook in voor vrijwilligerswerk en heb gelijk de site van jouw organisatie opgezocht. Het ziet er leuk en interessant uit, dus ik ga ze gelijk een email sturen over hoe en wat. Lijkt me leuk om jouw ervaring ook te lezen.
Ik ben in de buurt en reis nu nog alleen tot 3 dec. Wanneer ben jij klaar met t vrijwilligersproject?
Ik zit nu in Mexico, vier Dia de Muetos in Oaxaca en ga daarna Guatemala in vanaf dinsdag 4 nov. Ik wil dan 3 weken reizen door Guatemala en Belize en daarna nog een week spaanse cursus doen voordat ik in de bus stap rond 1 dec naar Managua waar ik heb afgesproken. Als je ook in december in Nicaragua zal zijn kunnen we daar ook meeten. Kerst vier ik met 2 meiden in Granada en oud en nieuw op Corn island.
Als je meer info wilt, mail me dan even als je wilt: karindgroot@gmail.com. Ik kijk namelijk niet zo vaak op WW.