Reisgenoot gezocht! Ong. 4 mnd naar Costa Rica, Guatemala vanaf maart

Wie heeft er zin om met mij een rondreis te maken door Costa Rica en Guatemala?
Ik word in december 19 en ben eraan toe om een paar maanden weg te gaan. Volgend schooljaar begin ik aan de kunstacademy in Maastricht. Ik kom zelf uit Deurne, Noord-Brabant.

Ik spreek geen woord spaans dus het lijkt me leuk om eerst een paar weken een taalcursus te volgen, daarna eventueel vrijwilligerswerk en dan zelf rondreizen. Lekker relaxen, feesten, danslessen nemen.

Ik wil het liefst een maand of 4 gaan, vanaf maart tot eind juni ongeveer.
Het lijkt me erg leuk om dit met iemand te beleven? lijkt het je wat? Let me know, je kan me ook toevoegen: [EMAIL=“biggetje22@hotmail.com”]biggetje22@hotmail.com

hey hey!
ik heb je net toegevoegd op msn! want ik ga ook een curses spaans volgens in latijns amerika en daar vrijwilligerswerk doen, in een kindertehuis, met die kinderen knutselen, zingen, dansen… beetje zorgen dat ze ongeremd kunnen spelen…
maar het leek me leuk om eventjes met jou te kletsen want ik zit nog over een paar dingen te twijfelen! dus dan weet je t vast…
ik moet nu werken, dus ik spreek je vanavond of morgen wel misschien!..

liefs Renee

Haii lisa

Ik ben al een tijdje opzoek naar de mogelijkheden die er zijn om vrijwilligerswerk te kunnen doen een taal te leren en dat combineren met een leuke rondreis.

Ik ben een meisje van 20 wordt in januari 21 ik kom uit arnhem en begin volgend schooljaar ook aan de kunstacedemie maar dan in den bosch of arnhem.
Ik voeg je wel toe op msn dat praat wat makkelijker. Misschien is het wat of misschien ook niet we zien wel…

Liefs Rose

Wie wil er mee? Voeg me toe op msn: biggetje22@hotmail.com

Heey!

Ik ga in januari voor ruim 5 maanden naar Costa Rica en Nicaragua! Eerst een maandje spaans leren en dan 2 maanden vrijwilligerswerk in nicaragua en daarna rondreizen door allebei de landen! Ik voeg je wel even toe op msn praat idd wat makkelijker!!!