Costa Rica sept/okt 2010!

Hoi!

Ik ben van plan om de maanden september en oktober door te brengen op Costa Rica, een maand spaanse les in puerto Viejo en daarna nog vrijwilligerswerk. Ik vroeg me af of er meer mensen plannen hebben om rond die tijd richting Costa Rica te gaan?:smiley:

ik ben 20! Hoe bedoel je, ‘heb je ook al een gegoogled?’

ooh haha, zo bedoel je! Nou ik ben van plan om het via slt (taalschool) te gaan boeken:

http://www.spanish-language-travels.com/

Het plan is om alleen te gaan, maar wie weet heeft iemand plannen van dezelfde soort! Vandaar:)

Vrijwilligerswerk staat nog open, verschillende opties. Waarsch slaap ik bij de school ja. Zelf ook reisplannen?

Oh dat klinkt ook leuk! Nee maar ik ben van plan me daar de komende tijd nog wat in te verdiepen;)

Hey,
Ik ben van plan naar Costa Rica te gaan en vrijwilligerswerk te gaan doen! En ik wilde idd vanaf (eind) september te gaan! Ik weet alleen nog niet waar ik naartoe wil in Costa Rica… daar ben ik nu naar aan het kijken.
Groetjess :o

Okee leuk! Zou je mss even op de link kunnen klikken die ik hierboven heb gekopieerd, daar worden ook enkele plaatsen beschreven!

Ik heb inderdaad net gekeken en dat lijkt me wel wat haha! Dan zou ik idd ook naar Puerto Viejo gaan! Ik heb ff een prijsopgave gevraagd :smiley:

En, heb je al wat geregeld? :smile: