Hoi allemaal,
Ik ben van plan om komende zomer 4 weken naar costa rica te gaan om daar vrijwilligers werk te gaan doen ( www.latortugafeliz.com ) er is ook een mogelijkheid om daar spaans te leren.
Ik ga rond juli/ augustus. Ik vroeg me af of er dan nog iemand gaat naar dat project.
Ik wilde zelf de eerste drie weken op het project blijven en de laaste week nog door costa rica reizen.
ik vroeg me ook af of er nog iemand wilt gaan zodat we meschien samen kunnen reizen.
Groetjes Esther.
hej esther!
ik ga zelf eind juni tm eind augustus naar costa rica, ook spaans leren en vrijwilligerswerk doen op een plek waar je geen inschrijfkosten hoeft te betalen (vaak is dit zo’n 800 euro, bij de dingen die ik tot nu toe gezien heb, daarom dacht ik in eerste instantie aan wooffen: www.wooofcostarica.org). ik als arm studentje (21 jr) heb namelijk niet zoveel geld om in die projecten te steken, en wil daarom ook zo low budjet mogelijk rondreizen haha 
wie weet kunnen we (een deel) samen doen? hoor t wel!
groetjes erlinde6
Hey erlinde!
leuk dat je ook naar costa rica wilt. ik wil denk ik toch twee weken vrijwilligers werk doen en twee weken reizen, als mijn budget dat toe staat
ik zoek vooral nog iemand om mee te reizen, ik heb trouwens al iemand gevonden die mss ook wilt, dan kunnen we samen gaan, lijkt me leuk!
hej esther!
heb je al een vliegticket geboekt? ik vlieg waarschijnlijk 25 juni en ga dan eerst 2 weken spaans leren (denk ik). lijkt me leuk om daarna samen te reizen. ik ga namelijk2 maanden, en maakt mij niet uit wanneer ik vrijwilligerswerk ga doen, kan dus ook na het rondreizen
wie is die andere persoon die gereageerd heeft? en wie ben jij? haha, probeer dat maar s uit te leggen, lekker onmogelijke vraag 
Hej Erlinde86,
Wat is dat voor site: wooofcostarica.org.
Deze link pakt ie bij mij niet.
groetjes Maartje
hej maartje, de site is www.wwoof.org . Dan kan je op de site zoeken naar CR.
Vrijwilligerswerk bij biologische boeren over de hele wereld voor kost en inwoning.
Heb er veel goeds over gehoord!!
hee, ik ga van 23 juni tot 28 juli vrijwilligerswerk doen bij La Tortuga Feliz, daarna ga ik nog tot 10 september rondreizen. Ik ga alleen, maar het lijkt me wel leuk om met iemand samen te reizen of daar te treffen ofzo 
groetjes Kim
Hej Kim!
Ik ga van 21 juni tm 19 augustus naar Costa Rica en Nicaragua, ook alleen. Ik ga ook naar Tortuga Feliz, 2 weken van 10 juli tot 24 juli, dus dan zien we elkaar in ieder geval daar :-)!
Heb ook een ander nederlands meisje gevonden die naar Costa Rica gaat, en ook naar dat project in dezelfde periode (ookvia deze site ontmoet) Lijkt me leuk om te mailen over onze plannen enzo, voorpret is altijd leuk om te delen en inspiratie op te doen!! En wie weet kunnen we ook wat samen reizen?!
mijn mail is [EMAIL=“meryem-akkul@hotmail.com”]meryem-akkul@hotmail.com.
Spreek je snel!
Lin
Ik ben vorige zomer op het project van la tortuga feliz geweest… en ik moet zeggen het is zeker de moeite waard…
Dus veel plezier daar dames het is echt super
Als je vragen hebt dan hoor ik het wel… er is ook een latortugafeliz Hyves… staat ook info op.
Pura Vida … Ron