Costa Rica

Hey,

Mijn naam is Sanne en ik zou heel graag deze zomer nog vrijwilligerswerk gaan doen. Ik zou al naar Costa Rica gaan, maar dat project werd helaas afgeblazen. Ik wil alleen nog steeds heel graag naar Costa Rica het liefst voor een maand.

Weet iemand of je in zo’n korte tijd nog ergens terecht kan? Of met welke organisatie? Of iemand die binnenkort er heen gaat? Want ik heb al heel wat sites gekeken maar ik kom er op die manier niet meer uit.

Groetjes Sanne

Hai sanne ik heb net 3 weken vrijwilligerswerk gedaan in Costa Rica, bij La Tortuga Feliz. Een project met zeeschildpadden. Was echt top! De website weet ik ff niet, moet je ff googlen, dan vind je t wel! Succes! Groetjes marjolein

hej marjolein!
ik ga deze zomer ook naar La Tortuga Feliz :slight_smile: welke weken was jij van plan te gaan?
gtrz Erlinde

Hey Marjolein,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb even gekeken op de site van La Tortuga Feliz en het lijkt mij echt geweldig! :slight_smile: Ik heb ze al gemailt om te vragen tot wanneer ik mij kan inschrijven want het liefst wil ik in juli nog gaan.
Maar jij bent er dus al geweest? Kun je mij er wat meer over vertellen of heb je een soort van reisverslag? Het lijkt mij echt leuk om wat ervaringen te horen.:hihi:

Groetjes Sanne

Weet er iemand voor welke periodes je daarvoor kunt inschrijven of kan het hele jaar door?