Vrijwilligerswerk Costa Rica?

hallo
ik wil graag in maart samen met mijn vriendin vrijwilligerswerk gaan doen in costa rica. wij hebben contact met organisaties als studytravel en activityinternational gehad maar wij vinden deze erg duur.
het lijkt ons daarom mishcien een beter idee om gewoon een vlucht te boeken naar san jose en daar ter plekke proberen om wat (goedkopere) projecten te vinden, of zelf vanuit nederland al in contact te komen met bijvoorbeeld een weeshuis.
heeft iemand hier ervaring mee? is het aan te raden om daar gewoon heen te gaan?

groetjes mark elkhuizen

Hey!

Ik weet niet of jullie ook geïnteresseerd zij in vrijwilligerswerk wat natuurbehoud / dierenbescherming betreft, maar in dat geval zouden jullie eens op www.latortugafeliz.com moeten kijken. Ikzelf heb hier erg goede dingen over gehoord en het is bovendien een project geleid door een nederlander. Begin april ga ik voor 3 maanden naar CR, maar ik twijfel nog of ik vrijwilligerswerk ga doen, wanneer wel, zal la tortuga feliz zeker een van mijn favorieten zijn!

Groetjes,

Roel

Hoi, ik weet niet of jullie perse naar Costa Rica willen, maar anders weet ik misschien nog wel een site voor jullie: kijk eens op www.lst.nl dit is alleen een project in Brazilië! En anders kun je toch gewoon op google kijken en dan naar 'vrijwilligerswerk Costa Rica ofzo? Of is daar niet wat te vinden?
Succes in elk geval en ik hoop dat jullie snel iets geschikts vinden!
Groetjes!