REISGENOOT gezocht Costa Rica/Guatemala september!!

Ik vertrek ongeveer eind september naar Guatemala voor een taalcursus om daarna door te reizen naar Costa Rica voor een maand vrijwilligerswerk.
Wie heeft er zin om mee te gaan of was al van plan hetzelfde te gaan doen?Hoop snel iets te horen!

Groetjes!:slight_smile:

Hoi Anne,

Ik ben van plan om eind september een taalcursus te gaan doen in Mexico en daarna vrijwilligerswerk in Costa Rica. Het lijkt mij leuk om van Mexico naar Costa Rica te reizen over land en zo veel te kunnen zien van Midden-Amerika. Wat zijn jouw plannen precies?

Nanet

He Nanet,

Ik ga ongeveer eind september een taalcursus spaans in Guatemala doen en daarna minimaal een maand vrijwilligerswerk in Costa Rica.
Mijn idee was om van Guatemala naar Costa Rica te reizen en daar een aantal weken voor uit te trekken. Dit lijkt me erg leuk maar ik wil liever niet alleen reizen,vandaar mijn oproep!Mocht ik niemand kunnen vinden dan boek ik een vlucht.Maar dat zou zo jammer zijn omdat ik dan een groot deel midden-amerika oversla!Met welke organisatie ga je?
Je mag me ook mailen:an1987@live.nl.

Groetjes!

Hola!

Ik , Floor 18 jaar, zit momenteel al in Guatemala. Ik heb al bijna 4 weken spaans achter de rug, en ik heb er nog 2 te gaan.
Op de 18e heb ik mijn laatste les, en dan ga ik over land naar Costa Rica. Op 28 oktober moet ik daar aankomen want dan heb ik via Activity International voor 4 weken vrijwilligerswerk en een gastgezin geregeld. Dan ga ik waarschijnlijk op 28 november verder per vliegtuig naar peru.

Ik ga heel misschien na mijn spaanse lessen naar cuba, en vlieg vanaf daar meteen door naar costa rica.

Ik reis inprincipe alleen, maar ik zou liever samen reizen!