reisgenootje gezocht

He beste reizigers,

Ik ben Sara 24 jaar en verliefd geworden op het backpacken in het buitenland. Ben al naar de westkust van Amerika geweest, twee jaar geleden naar Maleisie en Borneo en afgelopen zomer naar Sri Lanka en de Maladiven (om te duiken). Dit jaar wil ik in de zomervakantie of na de zomervakantie ook weer op reis. Voorheen was ik met iemand samen gaan reizen, maar dat is nu niet meer aan de orde. Ik dacht: meld mijzelf hier aan en ik ben benieuwd of er andere mensen met hetzelfde probleem zitten. Het lijkt mij gewoon fijn om in het begin een reisgenootje te hebben. Ik heb nog niet echt een voorkeur voor een land. Dat maakt het misschien lastig, maar aan de andere kant sta ik ook weer voor ideeen open.
Groetjes!

Hoi Sara,welkom op wereldwijzer!
Ik las in je berichtje dat je al op reis bent geweest naar de Maladiven,hoe waren je ervaringen daarover?
Heb je voor dit jaar al plannen gemaakt waar je eventueel naartoe zou trekken?
Als je eventueel op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je reisplannen,Sara !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam