Wereldreis (Zuid Amerika, Nieuw Zeeland, Australië, Nepal)

Hi,

Ik ben Sander, 29 jaar, en op dit moment me aan het oriënteren op een langere reis (3-8maanden) die ik ergens eind 2018 of begin 2019 wil starten. Het is allemaal nog wat vaag, maar heb de volgende landen oa op mijn lijstje staan. Ik ben avontuurlijk en kan makkelijk alleen reizen, maar het lijkt me toch ook wel heel leuk om een deel samen met iemand te doen. Heb al heel wat van Azië gezien en ben een backpacker pur sang!

Zuid Amerika > eilanden south pacific > nieuw zeeland > Japan en uiteraard nog wat tussendoor.

Mocht je interesse hebben, let me know!

Hallo Sander,

Ik ben Charlotte, 26, uit Antwerpen. Het kriebelt bij mij enorm om er voor lange tijd op uit te trekken, maar ik ben net als jij op zoek naar een reisgenootje.

Ik ben al op stage in Argentinië en op rondreis in Zuid-Korea geweest en het smaakt absoluut naar meer.

Ik zoek een reismaatje, omdat het met z’n tweeën - naar mijn mening - gewoon leuker is dan alleen. Ik zoek iemand om op te vertrouwen en ervaringen, hoogtepunten en tegenslagen mee te delen gedurende de reis.

Aangezien ik al heel veel steden heb gezien, neig ik nu tijdens mijn reizen vooral naar natuurpracht en ontdekking van vreemde culturen.

Wat mijn reisstijl betreft, ben ik niet veeleisend. Slapen in goedkope hostels is geen enkel probleem en lang op het openbaar vervoer zitten hoort er nu ook eenmaal bij. Dat maakt backpacken tot backpacken!

Als mijn berichtje je aanspreekt, laat dan gerust iets weten en wie weet beginnen we binnenkort samen aan een prachtige reis!

Groetjes,
Charlotte