Dames, wie wilt samen aan ons nieuwe avontuur beginnen?

Hi, ik ben vrij nieuw hier… heb me ook net voorgesteld maar ik dacht laat ik maar gelijk doorpakken. Zoals ik daar ook al zei is mijn droom echt te reizen en dat heb ik tot nu toe niet echt gedaan. Ik heb dus constant het gevoel dat ik achterloop… dat ik aan het slapen ben met mn ogen open als het ware en ik wil daar een einde aan maken!
Vanwege locatie waar ik woon (zonnige zuiden Nederland) en fulltime baan heb ik eigenlijk geen vriendinnen in mijn omgeving die mijn reismaatje kunnen zijn. Er komt altijd van alles tussen en dat is dan prioriteit… niet erg dat snap ik. Ik heb nagedacht alleen te reizen maar durf dat toch niet zo in het begin plus het lijkt me juist gezellig samen te reizen…
Dus ben je tussen de 25 en 35 jaar en denk je er ook zo over als ik en kan je niet wachten om aan je volgend avontuur te beginnen… Laat het me dan weten… Ik heb vooralsnog niks in gedachte qua reis dus dat kan allemaal nog besproken worden!

Groetjes
Sara

NgtNrglNm - ik hoop dat je dit leest. Ik wilde reageren op je prive bericht maar je mailbox hier zit vol dus het komt niet aan…

Hoi Sara,

Goed dat je je hebt aangemeld en gelijk doorpakt met dit bericht. Je weet nooit waar dit allemaal toe kan leiden :slight_smile:
Zelf herken ik me wel enigszins in je verhaal. Maar laat ik me niet meer zo leiden door het alleen reizen. Als ik wil gaan dan ga ik gewoon, want je komt altijd leuke mensen tegen als je iets doet wat je leuk vind. Althans zo ervaar ik dat.

Vorige jaar ben ik alleen naar Nieuw-Zeeland gereisd voor 1,5 maand, dit was mijn eerste alleenreis maar ik heb het echt als super tof ervaren en veel leuke mensen ontmoet. Afgelopen maand ben ik nog een paar dagen naar de Ardennen geweest (low seizoen) maar ook hier heb ik weer leuke mensen ontmoet en misschien vloeien hier nog wel weer weekendjes uit voort.

Mijn plannen voor komend jaar zijn een surfvakantie (naar Marokko) streven is feb/maart. Mogelijk gaat een collega van mij mee. Daarnaast een huttentocht wandeling naar de Alpen, maar misschien is dit nog te hoog gegrepen en wordt het een wandelvakantie (buiten het hoogseizoen). En voor de rest weekendjes weg. Zelf ben ik een outdoor persoon en wil ik graag avontuurlijk/sportieve vakanties/tripjes houden vol met natuur. Zo lijkt mij een roadtrip door Europa mij ook altijd nog leuk en sta ik open voor zulke avonturen.

Mocht je je aangesproken voelen door bovenstaand verhaal dan hoor ik het wel :slight_smile:

Zelf ben ik momenteel meer op zoek naar een sportieve buddy of groep die het leuk vind om in de weekenden te wandelen, mountainbiken, fietsen, skaten etc.
Ik ben trouwens een vrouw van 30 jaar rond Rotterdam.

Hi Sara,
Ik ben Renee en ik ga begin maart naar Thailand. Ik ga daar alleen heen en eerst ongeveer 3 weken vrijwilligerswerk doen en dan nog 3 weken reizen.
Ik zou voor t reizen graag een reismaatje willen hebben. Ik ben er al vaker geweest dus weet wel een beetje de weg. Ik reis lowbudget en wil graag nog naar het noorden chang mai en afsluiten in het zuiden. Ik ben redelijk sportief en vind veel dingen leuk. Laat maar weten of t je wat lijkt.
We kunnen ook nog in Nederland wat afspreken als je dat leuk zou vinden voor die tijd eventueel ook met andere als er nog meer die kant op willen.
Hoor t wel.

Lieve groetjes Renee

Ik zou nog niet met een Ajacied op vakantie willen al is het nog zo [emoji23]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums

Hoi,

Een wandelvakantie met veel natuur spreekt mij ook wel erg aan!
Mochten je plannen duidelijker worden en je zoekt iemand om mee te gaan, dan hou ik me graag aanbevolen!

Ik ben vrouw van 38 jaar uit Amsterdam:)

Hoi SaraNora ,
Als je naar Madeira wil gaan, kan je altijd via mijn meldpunt op zoek gaan naar wandelgezelschap.
Succes met uw reizen !
Luc

Hoi Sara,

Ik ben ook nieuw hier en sinds dit jaar sta ik in het onderwijs. Aangezien mijn lief in de periode van de Belgische paasvakantie (1 april-14 april) geen vrij kan nemen, maar ik er wel op uit wil, zoek ik een reisgenootje.

Momenteel denk ik aan een surfvakantie op Lanzarote of een trekking door Marokko. Mocht je 1 van die twee ook zien zitten, laat dan gerust iets weten.

Groetjes
Goele

Hey Goele,
Succes met je surfvakantie, gewoon even ter informatie, ik ga jaarlijks wandelen in Madeira. Het gebeurt dat surfkampioenen zich in Madeira komen voorbereiden omwille van de ideale golven bijvoorbeeld in Paul do Mar, Jardim do mar en Fãja da Areia,…
Beste groeten
Luc

Hi Sara,
Super leuk dat je op zoek bent naar mensen die het super leuk vinden om te reizen, maar liever niet (meer) alleen willen. Ook mijn vrienden hebben goeie redenen om toch niet met mij mee te gaan en mijn vriend heeft niet zoveel vakantiedagen.

Ik heb dit jaar een soort sabbatical en dus tijd genoeg om wat mooie reizen te maken.

Btw, ik ben Karin, 33 jaar. Ik heb al heel wat van de wereld mogen zien. Heb alleen gereisd, maar ook al heel vaak met onbekende die ik voornamelijk op deze site ben tegen gekomen. Wat me altijd goed is bevallen.

Ik woon in Leiden, maar vind het geen probleem in de trein te stappen en ergens anders af te spreken om te kijken of het klikt en over plannen te brainstormen.

Groetjes Karin

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app

Hoi Sara, succes, ter informatie ik heb een meldpunt voor personen die op zoek zijn naar wandelgezelschap in Madeira.
Beste groeten
Luc Cant

.

Hoi Sara, Karin en anderen,

Ik herken me heel erg in jullie verhaal! zelf ben ik 30 jaar en gek op (verre) reizen, in het verleden ook vaak voor een langere periode alleen op pad gegaan maar ik vind het nu toch leuker en fijner om samen met iemand op reis te gaan.

Ook dit jaar wil ik weer een mooie reis gaan maken, bestemming nog onbekend :slight_smile: mochten er mensen zijn die zin hebben om ideeën/plannen e.d. uit te wisselen dan houd ik mij aanbevolen.

Ik woon zelf in de omgeving van Rotterdam en vind het geen probleem om ergens anders af te spreken.

Groetjes Evalie