ik ben angela, 25 jaar en net afgestudeerd.
ik wil tussen januari en juni gaan reizen, bestemming? nog onbekend, ik heb meerdere bestemmingen die me interesseren, dus ik sta overal voor open! ik ben 2 jaar geleden een paar maanden naar costa rica geweest en ook in kenia…
thailand en indonesie staan bijvoorbeeld nog op mijn lijstje maar ook zuid-amerika lijken me geweldig!
dus als je geinteresseerd bent om samen een korte/langere reis te maken naar waar dan ook in de wereld!..let me know!
groetjes angela
hallo ben jan ben 19 jaar en vertrek in maart2008 naar west afrika voor een 4tal maanden met mijn jeep.Ik zoek nog iemand om mij hierbij te vergezellen. indien je intresse hebt mail me dan op [EMAIL=“vettigenaupi@hotmail.com”]vettigenaupi@hotmail.com
Hoi! Naast het bericht dat ik je gestuurd heb, ook nog even hier:
ik ben Martine, 23, studeer in Leiden en overweeg om zeer binnenkort voor (nog) onbekende tijd te vertrekken, bestemming eveneens nog onbekend. Misschien wel het grote avontuur opzoeken, wel zien waar ik terecht kom. In tegenstelling tot mijn vorige reizen (hulp na Tsunami op Sri Lanka, taalcursus Italie, stage in Nepal, Tibet, China, au-pair op de Bahama’s) wil ik eens niet alleen beginnen en volledig volgepland vertrekken… Ik hoor graag van je!
Hoi,
Ik heb plannen om binnenkort voor minimaal een paar maanden naar St.Maarten te gaan om daar te werken, wonen en van de zon te genieten. Misschien ook een leuk idee voor je?
Groetjes, Mary
Hoi Angela,
Ik ga van februari tot mei rondreizen in Zuid-Amerika. Kijk ook eens naar mij andere berichten.Wanneer ben je ongeveer van plan om te gaan?
Groetjes, Marjolein (18)
Hoi Marjolein,
Het liefst vertrek ik vandaag nog, maar ik moet eerst woonruimte en natuurlijk ook een baan regelen (in die volgorde) want als ik ergens een plekkie heb gevonden dan kan ik vanuit St.Maarten makkelijker zoeken naar een baan daar. Ik ben al erg druk bezig en wie weet. Mijn plannen zijn om alleen te gaan, maar met een reisgenootje is het natuurlijk gezelliger.
Groetjes, Mary
Hey Angela,
Heb je interessen voor Bali maak niet uit wanneer allen niet juli tot tweede week augustus.
Groetjes,
Marco
Hoi Angela,
In 4 maanden reis ik door Zuid Amerika (maart t/m juli). Zoals Marjolein al zegt, zoek even naar eerdere berichten.
Ik ben ook opzoek naar leuke reisgenoten, al is het maar voor kortere tijd. Altijd leuk om stukjes samen te reizen.
Groeten, Luc (23)
Heey MaryEvery,
Ik denk helaas niet dat ik in de buurt van St Maarten kom tijdens mijn reis. Ik begin in Argentinie en blijf daarom vooral in het Zuidelijke deel. Maar veel plezier! Je plannen klinken goed ![]()
Marjolein
Ik heb er ook erg veel zin in en kan niet wachten tot het zover is. Jij in ieder geval ook heel veel plezier en doe vooral ook voorzichtig, je weet maar nooit.
Groetjes, Mary