Reisgenootje gezocht m/v, bestemming maakt niet uit

Ik ben Linda, 24 jaar en ben eigenlijk z.s.m nog aan vakantie toe.
Ik zou graag begin november 2005 ongeveer zon 2 weken wegwillen. Bestemming maakt me eigenlijk niet veel uit. 2 weken rondtrekken in de USA lijkt me leuk, strandvakantie ergens lijkt me ook super, ben eigenlijk voor alles in. Is er iemand die in deze periode ook nog graag weg zou willen?

Hey Linda,

ik zou komende week naar de Canarische Eilanden vertrekken, maar mijn reisgenootje heeft afgezegd. Dus ik ga hier zometeen ook maar eens even een oproepje plaatsen. Begin november is voor mij te laat. Ik heb nu vakantie (tot eind oktober).

groetjes Erwin
http://home.zonnet.nl/erwincoenen

zie mijn oproepje voor Thailand! 9 tm 24 november met de backpack

Ik weet dat ik in mijn oproep gezet heb bestemming maakt niet uit maar ik ben eigenlijk niet geinteresseerd in Thailand

Hoi,

Heb je zin om 9 tot 12 dagen naar de Dominicaanse Republiek te gaan eind november???

Kim

He Linda,

Dat rondtrekken in de USA lijkt me wel wat!
Misschien een leuke bestemming voor de volgende vakantie want begin november gaat niet meer lukken.

Ik hoor het wel
Jolanda

hey

kim,

ik ben een jongen van 19 jaar en zoek ook iemand om mee naar het dominicaans republiek te gaan eind november 2008 ook voor 9 tot 12 dagen meer toeval kan bijna niet:P, lekker veel zonnen zwemmen:D ik hoop dat het je niks uitmaakt om met iemand van een jongere leeftijd te gaan graag hoor ik wat van je groetjes roy [EMAIL=“roy_4_life@hotmail.com”]roy_4_life@hotmail.com (wazige email haha)

Joh, reageer jij ff op een topic van 3 jaar oud :smiley:

Hooi Linda,

Misschien is mijn oproep iets, lees hem even op het reisgenootjes forum!

Groetjes Roselinde
(r_oo_sje1988)