Vrouwelijke reisgenoot gezocht

Hai!

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot voor de maand november of december.

Heel graag zou ik een weekje naar de Malediven willen gaan!
Hangt een beetje van de prijzen af. Wil tot max 1500 all inclusive ervoor uitgeven.

Mocht dit niet lukken wil ik 2 weken richting ABC eilanden/Cuba/Dominicaanse Republiek/Mexico gaan.

Dit dus wel last minute…

Waar ik nu naar op zoek ben op reis is ontspanning, mooie stranden (must!) Ben geen feestbeest maar een avondje uitgaan vind ik zeker wel leuk.

Richting Caribisch gebied vind ik het ook belangrijk om wat te zien van de cultuur, mooie foto’s maken, winkelen en noem zo maar op!

Ik ben zelf 29 en kom uit Utrecht.

Spreekt dit je aan, laat een berichtje achter en wie weet tot snel!

Gr,

Elise

Hoi Elise.
Leuk je bericht te lezen.
Spreekt mij zeker aan.
Zou ook wel richting Mexico of Dominicaanse Republiek willen maar dat wordt hem in december niet.
Zou je ook ergens eind april kunnen? En dan voor iets meer dan een week.

Ik hoor het van je.
Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

Hoi Els,

wie weet! zien we dan wel tegen die tijd…

Voor nu ben ik toch echt op zoek naar iemand die volgende maand mee zou willen :slight_smile:

gr

Hoi els,

Ik wil erg graag nog op vakantie…en van de zon wordt ik helemaal blij.
Mijn interesses sluiten wel aan bij die van jou echter mijn vraag is…hoe wilde jij gaan reizen?
Vanuit 1 hotel of rondtrekken?
Ik ben 29 jaar en woon in deurne.

Groetjes mariël

Via Wereldwijzer app

Hahaha lekker slim…maar ik bedoelde elise :wink:

Via Wereldwijzer app

Heb je al iemand gevonden? Ik ga zo mee :smiley:

Zoek ook wat voor November en leuker om met iemand te gaan! Zon, zee, strand en cocktailtjes is voor mij nu een must - even lekker opladen weer en de hersftdip uitstellen. De landen die je voorstelt zijn wat mij betreft allemaal prima (ben wel vorig jaar naar Cuba geweest maar is ook geweldig).

Hi Elise,
In de kerstvakantie lijkt het mij erg leuk! Heerlijk om in die tijd naar de zon te gaan. Landen die je noemt spreken mij erg aan, behalve Mexico (daar ben ik al twee keer geweest).

Heb inmiddels een reisgenootje gevonden :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Goed zo! Veel plezier!

Met een paar mensen meer een huurhuis een idee ?
Aan het witte strand : altijd mooi weer…