Reisgenoot gezocht!

Hoi,

ik, man van 28 jaar, wil in het najaar van 2007 (oktober-november) voor 3 a 4 weken op vakantie naar een verre bestemming. Waar naartoe is nog open, Azie, Zuid-Amerika, alles is nog mogelijk. Vorige bestemmingen waren oa Nepal, Ecuador, Zuid Afrika.

Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd, voorkeur gaat uit naar een vrouw, die van een onverwachte vakantie houdt. Tickets boeken en we zien wel!

Ben je geinteresseerd, heb je suggesties of vragen laat het maar weten!

Hey,

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een reisgenoot, heb je inmiddels concrete plannen? :slight_smile:

Stefan

Ik wil zo rond november wel graag een maand op reis. Echt verdiept in een bestemming heb ik me nog niet maar Maleisie of Costa Rica staan wel hoog op mijn lijstje!

groetjes Manon (27)

ik ben in september en oktober in micronesie in de pacific. Is eilandhoppen een optie voor je?

groetjes Wouter

Hoe lang is het vliegen naar Micronesie? en wat zijn de kosten? Ik ben wel benieuwd.

Up

Hoi Ivos,

ik, vrouw van 28, heb nog voor een maand verlofdagen staan. Eind September en Oktober ga ik voor bijna een maand een rondreis maken door Mexico, Belize en Guatemala. Daarna even niks en vanaf januari 2008 ga ik voor drie of vier maanden naar Peru om vrijwilligerswerk te doen in Huaraz.

Mocht je het erg leuk vinden als ik meega…(maakt mij niet uit waarheen)
dan zeg ik JA!

Ik wil trouwens echt wel wat zien van een land en ben niet zo van het strand. Verder go with the flow…

Laat het me maar even weten!:zon02:

Greetz San

Hey Ivos,

Heb zonet even mijn agenda gecheckt en ik wil eigenlijk nog weg van 12 november tot en met 9 december. Mij maakt het ook niet uit waarheen, liefst wel in Midden of Zuid Amerika.

Greetz San

Hoi San,

helaas gaat voor mij een vertrek vanaf 12 november niet lukken met werk. Ik wil eind Oktober vertrekken.

Greetz
Ivo

Helaas, dan kom ik net terug uit Guatemala, Mexico en Belize… wordt me iets te snel achter elkaar.

Succes bij het vinden van een leuk reismaatje!

Greetz San

Dankje en jij veel plezier met alle reizen! :dag:___:vak01:

Nou ik ben eruit hoor. Ik ga eind oktober naar Hong Kong voor een aantal dagen en daarna reis ik door naar Java en Bali!

Als iemand in de buurt is, let me know! Misschien kunnen we wat afspreken!

Cheers!