Reisgenootje gezocht Azie februari/maart 2012

Hoi,

Ik zal me even voorstellen. Ben Iris, 22 jaar.
Ik studeer 9 februari af en zou daarna graag willen reizen. Ik wil heel graag naar Laos, Cambodja en Vietnam ongeveer 3 maanden maar wat langer kan ook.
Ik heb al ervaring met backpacken. Ben in Indonesië en de Filipijnen geweest.
Ik ben op zoek naar reisgenoot (v) die ook in die periode naar Laos, Cambodja en Vietnam zou willen gaan.
Dus mocht je ongeveer dezelfde plannen hebben laat het me dan weten.
Ik sta ook open voor andere ideeën maar wil wel graag naar ZO Azië.

Groetjes Iris

Hoi Iris,
Ook ik studeer rond die tijd af(eind januari). En wil daarna een paar maanden weg. Ook ik wil graag die kant. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Shirley, 24 jaar en woonachtend in het gooi. Zelf heb ik nog geen ervaring met backpacken maar het lijkt me hartstikke leuk om keer te doen. Ik ben gek van natuur, cultuur, strand en gezellig avondjes weg.

Groetjes Shirley

Hoi shirley,
Wat leuk dat je ook dezelfde plannen hebt.
Welke opleiding doe je? Ik studeer hbo verpleegkunde. Ben nu bezig met mijn laatste stage en krijg 9 februari mijn diploma. Ik studeer in nijmegen maar kom zelf uit zeeland (dorpje in Noord-Brabant).
Iris_1love@hotmail.com . Hier heb je mijn email, is wat makkelijker dan mailen via dit forum.
Tot mails.
Groetjes iris

Hoi Iris en Shirley,

Ook ik heb die plannen! Ik ben Iris, 22 jaar en net afgestudeerd. Kom uit Breda en wil heel graag begin 2012 richting Azie voor ongeveer 2 maanden. Hebben jullie al iets afgesproken?

Groetjes Iris :slight_smile:

Hoi,
Wat grappig een naamgenoot.
Shirley en ik hebben inmiddels afgelopen week een ticket geboekt.
Wij vertrekken 10 februari naar Vietnam en gaan verder reizen in Laos en Cambodja.
Ik hoop dat jij ook nog iemand vind.
Succes ermee!
Groetjes