Reisgenootje gezocht april, mei 2011

Ik wil graag rond april mei naar california voor een vakantie
graag zoek ik iemand om samen mee te reizen
ik jonge vrouw van 33 jaar
graag een vrouwelijke reisgenoot

groetjes debbie

Hai,

Ik ben Nadia, ben 26 jaar en heb ook plannen om naar Zuid West VS te gaan. Ik wil vooral graag de Nationale Parken zien (Zion, Arches, Grand Canyon etc) en wil dus graag een road trip maken. Wat zijn jou precieze plannen? Komen ze overeen met de mijne? Ik weet dat deze parken natuurlijk niet in California liggen, maar het ligt er wel in de buurt :slight_smile: Ik ga daarna twee maanden op een ranch aan de rand van Los Angeles werken…

Mocht je interesse hebben, laat dan wat horen!

Groetjes Nadia

Hallo,

Ik zit er ook aan te denken om in mei die richting op te gaan. Ik wil graag zo veel mogelijk zien en doen. Los Angeles en Las Vegas bezoeken, de Grand Canyon en nog veel meer.
Ik ben een 22 (dan 23) jarige meid uit Gelderland.

Mocht het je wat lijken dan hoor ik het graag!

Groetjes Anouk

Hey Nadia,

Klinkt leuk, en wanneer wou jij eigelijk die kant op gaan
En is het familie , waar je gaat werken
Heb je kenissen daar

groetjes debbie

Hey Anouk

Wanneer ga je precies
Heb je al geboekt…

Groetjes Debbie

Hai Debbie en Anouk,

Ik wil rond eind (26) april die kant op gaan en dan voor 2.5 weken rond cruisen. Ik heb er tot 15 mei de tijd voor. Heb nog steeds geen vlucht geboekt! Ik heb gekeken naar groepsreizen met bijvoorbeeld trek america en green turquoise, en dat lijken mij best mooie reizen, maar je bent toch minder vrij in je reisroute natuurlijk. Trek America is bovendien redelijk duur. Green turquoise is goedkoop maar die vertrekken alleen in de zomer maanden.

Ik heb geen familie en ook geen kenissen in de States. Ik heb de ranch gevonden via een site waar ik stond in geschreven. Zij hebben mij via de site ‘yard and groom’ gecontacteerd. Het ligt in Tujunga; aan de rand van Los Angeles.

Wanneer willen jullie vertrekken? En hoelang willen jullie rondreizen? Wat willen jullie van de omgeving zien?

Groetjes Nadia

Hoi Meiden,

Ik zag jullie berichtjes en ik wil ook graag reizen en ik heb ook geen reismaatje. Mijn plan is nog erg flexibel maar ik heb wel wat ideeën (door de Lonely Planet)!! Graag wil ik van de ene kust naar de andere kust reizen, waaronder NYC, LA, maar ook Grand Canyon en Yellowstone te zien!

Ik ben 23 jaar en wil graag 4 weken reizen, uit te breiden naar 6… Wat zijn jullie plannen?

Groetjes Alette