Reisgenoot gezocht Nationale Park reis West VS eind april 2011

Ik ga vanaf 15 mei vrijwilligers werk doen op een ranch aan de rand van Los Angeles voor 2 maanden. Daarvòòr wil ik een road trip maken naar de Nationale Parken van het Westen (Zion, Dead Valley, Arches, Grand Canyon, Monument Valley etc.) Ik vind het te ‘risky’ om alleen te gaan en een groepsreis zie ik niet zitten. Ik ben op zoek naar een cool iemand met dezelfde plannen. Het idee is om rond 27 april te vertrekken en de reis vanuit Las Vegas te beginnen, een auto te huren en karren maar. Ik heb dus tot 15 mei de tijd.
Laat maar horen als je interesse hebt!

Groetjes Nadia

hoi.

Wat onwijs gaaf dat je vrijwilligerswerk wil gaan doen…
Ben zelf ook op zoek naar vrijwilligerswerk…het liefs in Amerika…

Hoi Nadia,

Ik wil graag van de ene kust naar de andere kust reizen, met een auto of bus, evt met vliegtuig om het middenstuk over te slaan. De leuke steden te bezoeken en inderdaad ook wat natuurparken; Yellowstone, Grand Canyon.

Jij wilt liever alleen in het westen blijven?

Groetjes Alette

Hai Alette,

Klinkt goed! Ja ik wil zelf in het Westen blijven omdat ik er twee à drie weken voor uit heb getrokken; anders gaat het teveel kosten en er zijn nog zoveel andere landen die ik wil bezoeken. En ik vind dat deze regio het meeste de moeite waard is. Wanneer wil jij je reis beginnen?

Groetjes Nadia

Ah oke.

Ik heb er ongeveer 4 weken voor. Ik wil rond half-eind april beginnen met reizen (zo rond de 20ste vertrekken). ik wil dan erg graag ook een keertje New York City gezien hebben… ;). Misschien kunnen we een gedeelte samen reizen?

Groetjes Alette

Hoi, lijkt me wel leuk. Maar hoe oud ben jij. Ik ben zelf al 14 keer in de States geweest en hoofdzakelijk de route die je noemden, vanaf LA naar Vegas, Grand canyon,zion, Bryce canyon, capital reef en arches en dan via monument valley weer terug richting flagstaf.
Laat maar wat horen

hoeveel weken wil je gaan, als ik naar je wensen kijk ben je wel even onderweg. Lijkt me wel leuk.