In Mei volgend jaar heb ik een reis gepland (maar nog niet geboekt) naar California i.c.m. een deel van de South West voor ongeveer 4 weken met een stopover in NY (waar ik 2 vriendinnen ontmoet). Ik heb ervoor gekozen om niet georganiseerd te gaan, omdat ik dan meer vrijheid heb om mijn eigen plan en route te trekken.
De steden en NP’s die ik graag wil zien zien:
San Francisco (starten)
Yosemite NP
Death Valley
Las Vegas (hoogstens 2 daagjes)
GC NP (Heli-vlucht)
BC NP
Monument Valley
Montezuma
Sedona
Navaho NP
(Optioneel Zion NP)
(Optioneel Joshua NP)
Arches
San Diego
Los Angeles (alleen de hightlights)
(Optioneel Santa Barbara)
Voor mij is het belangrijk dat ik wat mee krijg van de Native American cultuur (Indians) van de Hopi’s en Navajo’s.
Spreekt je/ jullie dit aan dan kunnen we misschien gezamenlijk de reis of een deel van de reis maken!! We kunnen dan Hotelkosten en autohuurkosten delen!
Als je andere ideeen of aanvullingen hebt dan hoor ik het ook graag:)
Je plan klinkt geweldig. Je hebt bijna dezelfde punten als welke ik graag zou willen zien. Zelf wil ik ook graag begin mei richting california tot begin juni. Heb ook nog niets geboekt, al wel veel in de planning
Leuk dat je zo snel reageert. Ik heb zelf nog nooit een verre reis gemaakt. Wel vaak op vakantie/stedentrips geweest maar allemaal in europa. Wel een keer een soort van trektocht met een campertje naar/door Italië. Heb altijd al een lange/verre reis willen maken maar had er de financiële middelen niet voor (nu wel). Tof dat jij al zo veel ervaring hebt!
Over mijzelf:
Ik ben een 22 jarige jonge meid, ben zelfstandig en ondernemend. Ik vind t heerlijk om lange wandelingen te maken en leuke dingen te ondernemen. Hou wel van een uitdaging/ wat nieuws proberen. (maar af en toe een goed boek op de bank is ook heerlijk) Ik woon in Borculo (achterhoek) ik werk 32 uur per week als administratief medewerkster/secretaresse. Ik heb een relatie maar we hebben dit jaar besloten om allebei appart een maand ofzo weg te gaan.
Ik heb je net ook een mail gestuurd, maar vind hem niet in mijn verzonden items (raar!), dus hierbij (nog een keer)!
Hoi Anouk,
Fijn dat jij ook zo snel reageert!
Wow helemaal vanuit de Achterhoek haha, ik ben daar nog nooit geweest, maar ik heb wel meer mooie plekken in Nederland niet gezien.
Wat een goed/ leuk idee dat jij en je vriend allebei een mooie afzonderlijke reis gaan maken.
Heb je eventueel nog meer landen op je verlanglijstje staan om in Mei 2011 naar af te reizen of heeft onze routede voorkeur?
Heb je misschien hyves of facebook? Ben ook wel benieuwd wat voor een type je bent:)…
Het lijkt me helemaal leuk om met een reisgenootje te reizen, toch veel gezelliger dan alleen. Maar de voorwaarde voor mij is wel dat het goed moet klikken en elkaar ook
vrij laat. Is misschien moeilijk uit te leggen maar meer een gevoel.
Trekt jou de indianencultuur ook wel aan of heb je in ieder geval interesse?Wat mij betreft kunnen we ook delen van de reis ons eigen plan trekken voor zover dat mogelijk is. Bijvoorbeeld dat de 1 een dag gaat
relaxen en de andere een wandeling of bezoek of excursie.
Hey,
Ik wil ook 5 mei vertrekken naar amerika
california ik wil er ook een maandje voor uitrekken
ben er zelf nog nooit gewees wordt voor mij de eerste x
helaas moet ik alleen vandaar ik hier op deze site ben
ik jonge vrouw van 33 jaar uit gelderland
Heelaas heb ik nooit meer wat gehoord. erg jammer…:disgust:
Maar ben wel van plan om weer eens die kant op te gaan.zijn er nog leuke mensen die het wel zien zitten om met een 36 jr meid, naar Amerika te gaan?
Hoi ik wilde er graag een paar veranderen De steden en NP’s die ik graag wil zien zien:
San Francisco (starten)
Yosemite NP
Joshua NP zou ik nemen in plaats van Death Valley, er zitten ook kleine beren
Death Valley ( zou ik niet doen is veel zand en erg warm)
Las Vegas (hoogstens 2 daagjes)
GC NP (Heli-vlucht)
BC NP
Zion moet je gezien hebben
Monument Valley
Montezuma
Sedona
Navaho NP
Arches
San Diego
Los Angeles (alleen de hightlights)
(Optioneel Santa Barbara)
San Diego is leuk, moet je daar de grens over gaan naar Mexico. Dan ga je naar het plaatsje Tijuana
Hoi ik heb wel zin om mee te gaan, liefst mei juni, eigen auto huren, motels zoeken en rijden maar.
Heb genoeg ervaring in de States.
ik hoor graag van je.
Grt T
En helaas nog niets gehoort van mensen die het leuk vinden om een aantal weken of maandjes met mij, (gezellige, vrolijke, lieve, betrouwbare meid)
Naar amerika te gaan…helaas kan ik geen auto rijden:mad:,maar als jij dat wel kan, zou dat te gek zijn.
Lekker slapen in Motels of wat dan ook, en genieten van het land!
Bestemming maakt me niets uit…het gaat vooral om genieten van de mensen en wat Amerika te bieden heeft.