:wereld:
Hey hoi!
Het lijkt mij erg gaaf om een aantal weken door Amerika te reizen met een camper of auto.
Nu moet ik bekennen dat ik niet de grootste heldin ben in een auto, maar dat zal op de grote stukken rechtdoor rijden, vast goed gaan 
Ik woon momenteel voor een aantal maanden in New York en zou dan vanaf midden mei tot midden juni een roadtrip willen maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar de route van NYC naar the sunshine state California, maar andere plannen zijn ook welkom.
Ik zal kort iets vier mezelf vertellen; ik ben Marit, ik kom uit Utrecht en ben 26 jaar. Ik houd van reizen, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe avonturen aangaan en sta voor veel dingen open. De combinatie tussen avontuur en rust vind ik erg fijn, ik kan me ook goed vermaken met weinig doen/relaxen 
Mocht dit verhaaltje je aanspreken, dan hoor ik graag van je!
Groetjes,
Marit
Hoi! De reis die jij wil maken spreekt mij heel erg aan! Ik ben in die weken ook een roadtrip aan het plannen. Ik wil eerst naar Florida om naar mijn familie te gaan maar misschien kunnen we eens kijken of onze plannen een beetje op elkaar aansluiten? Ik wil graag naar de national parks in California ik weet niet of jij daar ook interesse in hebt? Ik hoor wel van je!
Ow ja, ik ben trouwens Anniek, 22 jaar ik heb nog nooit een verre reis gemaakt maar wil dit wel heel graag. Ik wil al heel lang naar Amerika en hoop dat het er nu eindelijk van komt! 
Heey Anniek,
Wat superleuk dat je ook soortgelijke plannen hebt!
Ja die natuurparken in Californië lijken me ook erg mooi!
Mijn e-mailadres is maritmathijsen@gmail.com, zullen we via mail verder contacten?
Groetjes,
Marit
Hoi! Wanneer en wat is het uiteindelijk geworden?! Als jullie eind juni/begin juli er nog zijn zou ik wellicht wel willen aansluiten!
Groet, Floris
Ha Floris,
Het is uiteindelijk New York, Boston, Washington, San Fransisco en Mexico geworden, allemaal de moeite waard met als favoriet toch wel Mexico, super te gek land :)!
Helaas ben ik alweer terug in NL.
Heel veel plezier met je reis!
Groetjes,
Marit