hallo, Ik ben sipke hogeboom ben 20 jaar en wil graag voor een half jaartje australie doortrekken. Ik wil dit echt niet alleen doen. Ben jij de gene die dit ook wat lijkt, laat dan vooral ff een berichtje achter. :zon02:
Hee Spike,
ik zit er ook over te denken om 10 maanden naar Australie of Zuid Amerika te gaan. (na de havo) maar zie het ook niet zitten om dit alleen te doen.
Hoe zie je zo’n reis voor je? en wil je daar gaan werken?
Groetjes Simone
Hee Simone, leuk dat je op mijn advertentie hebt gereageerd. Ik wil indd gaan werken in Australië, niet constant natuurlijk:P. vooral veel dingen doen, dingen zien, en lol maken. Ik ben een actief persoon en hou wel van wat actie. Skydiven is ook 1 van de dingen die ik daar zeker wil gaan doen. Een klasgenootje van mij zit nu in Australië en die heeft het super naar zn zin, en als ik zijn verhalen moet geloven is werk daar vinden niet het grootste probleem. Ik wil vooral doortrekken. Niet lang op 1 plek blijven. Waar gaat je eerste keus naar uit dan? Australie of Zuid-America. En hoe zie jij de reis voor je? Groetjes… sip
Ik heb niet echt een voorkeur of het australie of zuid amerika word. Een vriend van mij is ongeveer 10 maanden naar zuid amerika geweest en dat zag er gewoon enorm gaaf uit en ik werd dat jaar extra gefacineerd door Peking Express.
Maar dan aan de andere kant lijkt Australie mij ook echt een uitermate vette ervaring! Ik zou zelf graag goed willen leren surfen en natuurlijk kangaroo´s willen zien.
Voor de reis naar australie moet je soieso 1x stoppen omdat je natuurlijk niet 24 uur achterelkaar kan vliegen. Ik zou dan graag ik Hong Kong willen stoppen en daar enkele dagen blijven voordat ik doorvlieg. En de terugweg ook zoiets…
Ik wil ook gewoon werken in Australie… heb hier in nederland ervaring met bediening, kinderen en mensen. Heb zelf een jaar in Amerika op school gezeten. (highschool)
Skydiven lijkt mij ook echt heel gaaf maar weet alleen niet of ik dat wel durf :P…
Waar kom je eigenlijk vandaan?
Gr Simone
hey Simoone en Sipke,
Ik ben 18 jaar oud en ik zit er ook over te denken om voor een tijdje naar Australië te gaan. ik had alleen het idee om over te stappen in Bejing (olympische spelen zijn in augustus daar). ik weet niet of dat mogelijk is.
Groetjes,
Evelyn