Hallo,
Ik ben Simone, 19 jaar oud en woon in Ede.
Ik zou graag rond juni/juli/augustus of september naar Brazilie of Australie gaan. Ik zelf ben er nog niet helemaal uit omdat beide landen mij echt te gek lijken.
Als ik naar Zuid Amerika zou gaan. Zou ik graag in Brazilie willen beginnen en een vriendin van mij opzoeken die daar woont en daar de eerste dagen willen verblijven en vanaf daar vervolgens een groot deel van zuid amerika rond willen trekken. Ik wil dit ongeveer een heel schooljaar doen zodat ik het volgende schooljaar gewoon kan instromen op het hbo.
In zuid amerika zou ik graag wat mee willen krijgen van de natuur en cultuur en natuurlijk spaans en eventueel portugees willen leren.
Ik zou ook eventueel willen werken om zo ook weer wat ervaring op te doen en net weer een beetje extra van de cultuur mee te krijgen.
Australie lijkt me enorm gaaf, vooral vanwege alle avontuur. Surfen met name, zou ik graag willen leren. Het lijkt mij echter ook erg leuk om tijdens de vlucht eerst te stoppen in Hong Kong bijvoorbeeld en daar enkele dagen verblijven voordat ik door zou vliegen. Ook in Australie zou ik graag willen werken om wat bij te verdienen om verder te reizen zodat ik niet alles van te voren hoef te sparen (natuurlijk heb ik wel geld achter de hand…)
Ik durf het niet goed aan dit avontuur in mijn 1tje aan te gaan. En zou het leuk vinden als iemand die echt geinteresseerd mij beantwoord.
Groetjes Simone
(29 december vertrek ik voor 16 dagen naar Los Angeles dus mijn excuses als ik wat later reageer)