Ik heet Simone, 32 jaar en kom uit de buurt van Nijmegen. Ik wil graag voor 1 jaar naar Australië om te werken en wonen en misschien nog de laatste maanden naar Zuid Amerika te gaan. Het is al een lange droom van mij om deze reis te maken en wil hoe dan ook in 2014 echt vertrekken. Niks staat nog vast, ik ben nog aan het oriënteren waar ik wil beginnen, wat het kost dus ik sta voor suggesties en ideeën open:)
Zoek jij ook een reisgenoot die wilt werken om de uitstapjes te kunnen betalen, en een woonruimte te delen bijvoorbeeld in een appartement?
Die lekker spontaan is , houd van avontuur, uitdaging en ondernemend is? houd van gezellig avondje stappen en een dosis humor beschikt :D? Laat dan je bericht achter, en misschien worden wij wel reisgenoten naar het land van onze dromen.
Ik wil ook al heel lang die kant op, heb er veel contacten die ik graag wil bezoeken, dus heb voor een bepaalde periode wel onderdak.
Ben niet van plan om een jaar weg te blijven maar wel voor een maand of 2 a 3.
Laat maar weten of je dat ziet zitten.
p,s mijn naam is Ed en ben al aardig de wereld rond geweest.
Ik hoor je wel, groetjes, woon in IJmuiden. en ben 51.maar zie er uit als een jonge god haha. nee echt ja je gelooft me niet nou oke dan.
Australië, een prachtig land, zou daar inderdaad ook eens een jaar naar toe willen maar wel met een doel.
Werken en tegelijkertijd het land, de cultuur, en de mensen leren kennen, geweldig idee.
Ik heb er vaak over nagedacht en het moet maar eens gebeuren in 2014.
Ik ben nog niemand tegen gekomen om dit avontuur en onderneming te gaan ondervinden.
Er zijn er genoeg die het wel willen maar als het puntje bij paaltje komt willen ze niet meer.
Ik ben spontaan, ondernemend, hou van avontuur, vind een avondje stappen heerlijk en ben wel toe aan deze uitdaging.
Ik draai mijn handen er niet voor om te werken om daar het een en ander mee te betalen.
Het is juist prettig als je daar ook wat om handen hebt.
Ik neem aan gezien je leeftijd, dat je geen work Holliday visum meer kan krijgen? Wil je dan gaan wooffen? Of ga je gewoon en evt zwart werken? Ben benieuwd. Ben zelf 36 en is voor mij ook een droom, maar werken is wellicht lastig.