Zuid Amerika of Australie september 2008

Hey,
ik ben Simone, ben 19 jaar oud en opzoek naar een leuke spontane reisgenoot. Die net als ik graag iets meer van de wereld wil zien. Mijn keuze is best wel breed.
Ik wil heel graag naar Zuid Amerika/Midden Amerika omdat ik weet dat daar echt enorm veel te zien is (peking express was daarom ook fantastisch om te zien) Ook lijkt het me gewoon heerlijk om heel het jaar in het zonnetje rond te lopen en soms sneeuw. De cultuur, kortom alles. Ik zou graag rond januari in Brazilie willen zijn om carnaval te vieren in rio!

In juni hoop ik helemaal klaar te zijn met mijn eindexamens.

Australie lijkt mij enorm leuk om lekker te werken daar en daarna ook weer door te reizen. ook zou ik graag willen leren surfen enz. En natuurlijk kangeroe’s in het wild lijkt mij ook wel wat!.

Denk je dat ik de reisgenoot ben die je zoekt?
laat dan leuk berichtje en eventueel msnadres achter :slight_smile:

Hey Simone,

Ik wil graag zuid amerika zien. Liefst in oktober. Ik had gedacht aan Peru, Bolivië, argentinië en net als jij in Januari Brazilië. Als je eens wilt praten mijn emailadres is [EMAIL=“anitavorstenbosch00@hotmail”]anitavorstenbosch00@hotmail. Groetjes Anita Vorstenbosch

Hey Simone!
Ik ben Susan, 20 jaar en bijna klaar met mn opleiding! Wil ook echt graag rond September naar het buitenland! Mij spreekt zuid-amerika me heel erg aan! Zou dan wel ook spaans willen leren en eventueel een tijdje vrijwilligerswerk doen, zodat je echt de cultuur enz leert kennen. En daarna allesss zien ;)! Haha
Ben een beetje aan het rondkijken nu nog hoe en wat. September is ook nog een eindje weg he… Maar vind het wel leuk om wat ideeen uit te wisselen! Mijn msn is: [EMAIL=“susanvgestel@hotmail.com”]susanvgestel@hotmail.com Lijkt me leuk om wat van je te horen! Groetjes!

Heej Simone,

Ik ben Wencke, 20 jaar en ook van plan om na de zomer voor ongeveer een half jaar op reis te gaan, misschien wel wat langer. Veel beleven, low budget, gwoon relaxt en vooral veel lol hebben. Ben je van plan om beide continenten te doen of 1 ervan? Want ik wil zelf namelijk erg graag naar australie voor een tijd om daar rond te reizen, ook wat te werken als het kan en daarbij ook nog Zuid-Amerika of Azie aan te doen. Daar zou ik dan graag ook een tijdje vrijwilligerswerk willen doen. Als je wilt kun je me altijd even mailen of toevoegen op msn: [EMAIL=“wenckeemonts@hotmail.com”]wenckeemonts@hotmail.com
Succes er iig meej!

Groetjes Wencke

Hallo, Ik ben Sanne en 21 jaar. Ook ik wil graag rond september naar Midden en/of Zuid Amerika! In Juli ben ik waarschijnlijk afgestudeert van SPH.
Ik wil graag rondreizen, spaans leren en wat vrijwilligerswerk doen. Het lijkt me gezellig/ veiliger om dit samen met iemand te doen. Peru en Brazilie trekken mij het meest aan, maar de daaromheen liggende landen ook. Ik houd van zowel cultuur als uitgaan.Bovendien wil ik ongeveer 6 maanden weg. Het lijkt me leuk wat ideeen uit te wisselen. Mijn e-mailadres is [EMAIL=“sanne_109@hotmail.com”]sanne_109@hotmail.com

Groetjes!!

heey!
Kben n jongen van 20 jaar, en zou graag ook naar Australie willen deze zomer. Het lijkt me oa heel gaaf om bv een tijd te gaan backpacken daar, en dus werken en reizen te combineren. Mocht je willen, dit is mn msn iig: [EMAIL=“sander_hees@hotmail.com”]sander_hees@hotmail.com Nou mss tot snel!
X Sander