hallo
ik wil heel graag na 1 juli gaan rond reizen door midden zuid amerika.
ik ben dan klaar met mijn opleiding en wil heel graag meer zien. ik was zelf van plan om toch zeker 4 maanden of langer weg te blijven. het liefst een jaar.
ik heb nog totaal geen planning!! alleen dat ik veel wil zien.
het lijkt me te eng om alleen te reizen omdat ik de cultuur daar niet kan en niet weet of het overal veilig genoeg is om alleen te reizen.
heeft iemand ook in gedachten om rond de zomer / nazomer 2008 te vertrekken richting zuid midden amerika… laat het weten!! misschien kunnen we samen wat plannen…
groetjes nadine (20 jr)
hoi ;ik ben maikel surinaams ik ben van plan in april naar suriname te gaan. waar ga jij naar toe
zoals ik al schreef, weet ik het nog niet… het liefst overal. waar ik wel aan heb gedacht is om via suriname naar brazilie te gaan. ben je van plan om lang in suriname te blijven? en je zegt dat je zelf surinaams bent… ga je familie opzoeken of het land verkennen?
groetjes
hoi ; ik ga niet mijn ouders op zoeken ,met hun heb ik elke dag contact.ik heb zelft een huis daar. heb in 2003 een stichting geopen voor kinderen met zmlk-mlk problemen daar werk ik aan .om in brazil een bezoek of wat dan ook te brengen heb ik tussen hakjes omdat het leven daar niet makkelijk is op alle frondjes:dope:
hoi ; ik ga niet mijn ouders op zoeken ,met hun heb ik elke dag contact.ik heb zelft een huis daar. heb in 2003 een stichting geopen voor kinderen met zmlk-mlk problemen daar werk ik aan .om in brazil een bezoek of wat dan ook te brengen heb ik tussen hakjes omdat het leven daar niet makkelijk is op alle frondjes:dope:
hee maikel…
klinkt interresant… ik zou graag meer willen weten van die stichting… ik ben namelijk 1 juli klaar met de opleiding verpleegkunde. en ik zou het liefst hier iets mee doen in zuid amerika als dat de mogelijkheid is. (ja die is er… maar moeilijk om het allemaal te regelen)
en mag ik vragen waarom een stichting voor kinderen met zmlk-mlk problemen?
groetjes nadine
Hoi,
Ik ben Hannah (20 jaar) k ben ook in juli klaar met studeren (SPH)… Ik wil eerst een paar maanden gaan werken en dan ook vertrekken richting zuid amerika… Heb gehoord dat je daar beter niet in december januari kan zitten ivm het regenseizoen… wil dus eigenlijk in februari gaan vertrekken…
Ik ben zelf ook niet heel bekend met de cultuur en de taal enzou het dus net als jij erg fijn vinden om samen te reizen… waarneer wil jij gaan vertrekken?
groetjes Hannah
hoi ;ik ben van plan in april naar suriname te gaan.wat heb jij in petto voor suriname om te doen
hallo… als ik naar suriname zou gaan zou dat in juni zijn. wat zou jouw plannen daar maikel? ik zou wat willen rondreizen en wat vrijwiliggerswerk. ben me nu aan het orrienteren over wat ik zou willen gaan doen via organisaties.
groetjes nadine
Heey!!!
Zoals het er nu naar uitziet ga ik in januari/februari naar Midden-Amerika. Eerst als fysiotherapeut werken in guatamale en dan doortrekken naar zuid-amerika om daar alles te gaan zien en ontdekken!!! Ben benieuwd of er mensen dezelfde ideëen hebben, of die al ervaring hebben hiermee!!! Ik hoor het graag…
groetjes Inge
Heeey! Ik ben Sanne, 20 jaar en ben ik juli ook afgestudeerd als SPH’er. Ik wil ook graag naar Midden- en/of Zuid Amerika. Ik zou daar graag vrijwilligerswerk willen doen en een taalcursus spaans is ook wel makkelijk:P Ik ben niet van plan om met een grote organisatie (vrijwilligerswerk) te gaan, aangezien je daarmee veel geld kan besparen.
Brazilie, Cuba en Peru lijken me heel gaaf, de landen daaromheen ook. Daarom wil ik zoveel mogelijk zien!
Het is natuurlijk veiliger en gezelliger om dit samen met iemand te doen. Ik zou graag rond september willen vertrekken, zodat ik in de zomer nog kan werken. Ook wil ik rond 6 maanden op pad! Heb je dezelfde interesses, mail dan gerust naar sanne_109@hotmail.com
hee sanne, ik ben zelf nog steeds aan het orrienteren wat ik wil. er zijn zoveel leuke mogelijkheden. ik wil ook rond september vertrekken en voor plus minus 6 mnden. ik ben in juni klaar met de opleiding tot verpleegkundige. ik zou ook graag naar zuidafrika willen, maar zuidamerika trekt me ook enorm. wil je gaan werken of als spher? of maakt het je niet uit?
en wil je de hele reis va nte voren vast leggen of niet? groetjes nadine
Heeey, vrijwilligerswerk in een kindertehuis bijvoorbeeld lijkt me heel erg leuk. Betaald werk word moeilijk denk ik. Tja gepland of ongepland. Meestal ben ik wel iemand van de planning, maar lijkt me ook wel een uitdaging om niet alles te plannen. Toch wil ik het wel globaal doen, zodat je wel zeker weet of je dezelfde interesses hebt. Zuid afrika trekt mij ook heel erg! Heb er ook over nagedacht om een ticket around the world te kopen, zodat ik ze allebei kan doen. Alleen daarbij wil ik wel een reisgenoot hebben. Wat lijkt jou onder andere leuk?? Groetjes
Heej,
Ik ben Wencke, 20 jaar en ook van plan na de zomer richting Zuid/Midden Amerika te gaan voor ongeveer een half jaar. Mijn plannen zijn nog wel redelijk vaag. Erg graag zou ik ook nog naar Australie gaan voor enkele maanden, maar het is even kijken of dit te combineren is. In Zuid-Amerika wil ik graag een cursus Spaans gaan doen en een tijdje vrijwilligerswerk, om daarna nog lekker rond gaan reizen. dit wil ik gewoon met een rugzak doen, low-budget, om zo ook sneller in contact te komen met lokale bevolking. Ook mij lijkt het toch wel gezellig als ik iemand kan vinden die ongeveer hetzelfde van plan is. Kunt me iig altijd mailen!
Groetjes
Wencke
Hoi Wencke,
Jou idee van reizen spreekt mij erg aan… jammer dat ik pas rond januari op reis ga…
Doeg Hannah