Reisgenootje Australie, midden september

Hi!

Midden september wil ik graag naar Australie vertrekken. Maar omdat in je eentje ook maar zo alleen is, zoek ik een reisgenootje voor in elk geval het eerste deel van de reis en de reis naar Australie toe. Ik heb nog niks geboekt, maar zat te denken om in Cairns te beginnen en in Melbourne te eindigen.

Ik ben 26 jaar en zoek (het liefst een vrouw) van ongeveer dezelfde leeftijd.
Laat maar weten als je interesse hebt!

Grtjs Ruby

Hoi Ruby!!

Leuk dat je een oproep doet! Ik weet nog niet 100% zeker of het Australie wordt, maar tot 12 sept loopt mijn contract en dan ga ik ook op stap. Australie lijkt me super, maar iets zinvols doen in bijv india trekt me ook wel aan! Benieuwd voor hoe lang jij wil gaan en met welke ideeën, misschien kunnen we idd het eerste deel wel gezellig samen reizen!!
2 andere meiden gaan begin okt en we zouden een keer afspreken, maar de reacties lopen niet zo vlot. Lijkt me leuk en handig de voorpret te delen en de voorbereidingen e.d. Benieuwd naar je reactie!

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam!

Omdat ik niet echt iemand kon vinden, heb ik besloten om op 17 augustus met de groepsreis van Australian backpackers mee te gaan. Dit lijkt me een mooie manier om de eerste dagen door te komen en hopelijk met iemand verder te reizen.

Ik wens je veel succes met het vinden van een reisgenootje!

Grtjs!

Ha Ruby,

Bedankt voor je reactie!!

Heel veel plezier