Reisgenootje 2013

Hi Allemaal!

Ik ben Marjolein en ben 21 jaar!

Begin 2013 heb ik besloten op minimaal een half jaar te gaan reizen…
Als eerst zou ik beginnen in NZ een klein maandje…
Vanaf hier vlieg ik door naar Sydney… dan ga ik heel de Oostkust af tot Cairns…
Vanaf Cairns vlieg ik door naar Alice Springs, van Alice Springs ga ik overland naar Melbourne en vanaf Melbourne pak ik een stukje de Westkust naar Perth…

Dan ben ik nog niet klaar… want vanaf Perth vlieg ik door naar Bali om daar eens ECHT vakantie te houden haha!

Ik ben wel van plan om in Australie ook te werken om te kosten een beetje in evenwicht te houden…

Ik ben sportief,spontaan, en hou van feestjes!

Graag zou ik ook op surfkamp willen in Australie! en misschien zelfs nog te gaan skydiven !

Maar natuurlijk wil ik dit graag samen doen met een reisgenootje! Dus trek iemand dit aan?
Stuur me maar een mailtje terug :wink:

Groetjes, Marjolein

Hoi Marjolein, ik zit er samen met iemand na te denken over om in de zomer van 2013 naar australie te gaan maar dan voor ongeveer 6 weken, maar we zouden ook wel langer willen maar hebben wel een budget, wat zou jou budget ongeveer zijn voor 6 maanden ?,

Hoi Marjolein,

Ik ben Kim, 23 jaar en ga 3 oktober naar Australie. Ik ben ook vanaf begin januari 2013 in Nieuw Zeeland om daar een maand te reizen. Misschien leuk om contact te houden?

ik hoor het graag! Groetjes Kim

Hi Kim! Ow wat leuk! Ik kom 12 januari aan in NZ en blijf daar idd een maand en daarna ga ik 4 maanden naar Australië en 3 Weken Bali ! Waar kom jij vandaan? Ik kom uit Spijkenisse vlakbij Rotterdam en ben 21 jaar ! Ik heb ook al een reisgenootje gevonden via dit forum ! Maar lijkt me wel leuk om contact te houden! Ik hoor wel van je! Groetjes marjolein