Reisgenootjes gezocht Maart 2015 Australia

Hey! Ik ben Kim, 29 jaar en ben nu al bijna 4 maanden in Sydney. Momenteel werk en woon ik hier. Rond Maart wil ik graag rond gaan reizen door Australie. Wil meer van het land gaan zien en ervaren. De route die ik in gedachten had Sydney-Melbourne- Tasmanie- Adelaide- Perth- Darwin/Alice Springs- Cairns - East Coast terug naar Sydney. Dit is natuurlijk een globale planning. Ik ben verder heel flexibel in wijzigingen hierin. Waarschijnlijk moet ik tussendoor wel ergens gaan werken. Het lijkt mij ook leuk om een paar weken farm werk te gaan doen.

Ik hou van reizen, mensen ontmoeten, nieuwe ervaringen, cultuur, natuur, duiken en hiken, af en toe stappen, af en toe relaxen op het strand.

Mocht je geïnteresseerd zijn om samen of een deel samen te reizen hoor ik het graag.

Groetjes, Kim

Hoi Kim,

Ik vertrek in maart naar Brisbane waar mijn avontuur gaat beginnen. Dit is voor jou wel een hele andere kant als je planning maar ik wilde toch even reageren;) Ik ben Nadia, ik ben 23 jaar en vertrek dus in maart voor 5 maanden naar Australië. Mocht je planning nog wijzigen hoor ik het graag!

Groetjes Nadia

Hallo Kim. Ik ben Maarten, 27 jaar en ik ben nu ongeveer 2 maanden in Australië. Ik heb een tijdje in Sydney gezeten en ben momenteel op bezoek bij vrienden in Melbourne. Ik wil ook rond maart vanaf Melbourne gaan reizen en ik heb dezelfde route i gedachten. Ook ik wil tussendoor ergens nog gaan werken.

Ik ben een klim en ski instructeur en ook opgeleid als kok. Ik ben gek van reizen. Hou van de natuur, van duiken, klimmen, hiken, surfen, cultuur en mensen ontmoeten.

Laat wat van je horen als je het leuk vind om met mij in contact te komen.

Groetjes Maarten.

Hoi Maarten, ik lees net pas je bericht. Ben je al aan het reizen of nog steeds in Melbourne? Mijn planning is een beetje anders gelopen. Ik ben sinds een maandje in Newcastle aan het werk tot eind Maart. Daarna ben ik van plan om richting Melbourne te reizen.

Gr. Kim

Hoi kim. Ik ben ook aan het kijken voor werk in Melbourne en omstreken. Mijn planning staat ook niet vast. Mijn doel is om te reizen, maar heb besloten dat wat extra Financien geen kwaad kan om relaxed rond te komen tijdens de reis. Ik heb al wel een auto. Een 4x4. Dus een goede basis voor een leuk avontuur. Ik denk dat het geen kwaad kan om contact te houden en te kijken of we eventueel eind maart samen kunnen gaan reizen.
Laat maar weten of je dit wat lijkt.
Groetjes Maarten.

Hoi Maarten, prima om contact te houden. Heb jij misschien facebook of een emailadres waar ik je kan bereiken?

Je kan mkuijper altijd contacteren via een prive berichtje!
Email adressen is hier op wereldwijzer niet toegestaan !
Met vriendelijke groet,
georgessiam Forum Admin.

Je kan me altijd een pb berichtje sturen hier op wereldwijzer!