Reisgenootje 2013 NZ en Australie!

Hi allemaal!

Ik ben Marjolein en ben 21 jaar!
Begin Januari 2013 ben ik opzoek naar een reisgenootje!
Ik ga eerst beginnen in NZ een klein maandje ! Veel dingen zien! dingen doen en heerlijk genieten natuurlijk ook!!
Daarna ga ik naar Australie toe( Melbourne ) vanaf hier wil ik heel de oostkust langs, om het een beetje in evenwicht te houden wil ik ook wel graag gaan werken :wink: leer je ook weer veel mensen kennen.
Ik hou van feestjes, wil graag leren surfen duiken ( snorkelen) skidiven! En natuurlijk ook relaxen!!

Als ik de oostkust heb gedaan in ongeveer 3 maanden wil ik ook nog doortrekken naar de westkust een maandje en vanaf daar ga ik ook nog een paar weekjes naar Bali, om daar ECHT vakantie te houden! En je kan daar ook geweldig surfen en het verblijven daar is super goedkoop !

Ik hoop dat iemand een beetje dezelfde interesses heeft ! hoef natuurlijk niet helemaal hetzelfde te zijn! :smiley:

Wie weet kunnen we samen rondtrekken!!

Groetjes Marjolein

P.S. je kan eventueel ook mailen naar : mfnijmeijer@hotmail.com

hey Marjolien,

je hebt precies al echte plannen!
ikzelf zat ook in die richting te kijken, maar ik heb nog niet echte plannen. maar wat jij beschrijft lijkt me precies wat ik wil doen. dus misschien kunnen we samen gaan?
laat me me even voorstellen: ik heet Lisa en ben 19 jaar (20 in september). net als jij hou ik van een beetje avontuur en ben niet bang om mijn handen vuil te maken. ik ben niet zo een feestbeest, maar misschien heb ik gewoon iemand nodig die me meetrekt :slight_smile:

groetjes

klinkt leuk hee!! Ik wil rond december gaan, maar kan paar dagen wachten… :wink:

Hii ! ow leuk! hoelang wil jij gaan ?:smiley:

heej supper leuk wil ook erg graag naar australie naar de oostkust alleen ik zit helaas aan de schoolvakantie vast dus ik kan maximaal 7 weken weg,
zou ook veel langer willen blijven maar is helaas niet mogenlijk ik kan dus alleen in juli en augustus 7 weken en dat word dan pas volgend jaar zomer;)
maar als je dan pas gaat kan ik dus 7 weekjes mee :stuck_out_tongue:
haha ik ben iemand die erg veel wilt zien en overal voor open staat en zeker een feestbeest :stuck_out_tongue: haha ik ben 21.
dus als er iemand mee wilt :wink:
gr .
amanda