Australie/nz begin 2013

Hi allemaal!

Het duurt nog even, maar ik wil graag begin 2013 de reis van mn leven gaan maken. Mijn plan is om een maand of drie naar Australie/ Nieuw Zeeland te gaan en misschien een mooi land (Borneo) in Azie te bezoeken.
De vlucht naar Australie heeft volgens mij een tussenstop in Hong Kong. Hier wil ik zeker ook een aantal dagen verblijven om deze bizarre stad te proeven!

Ik zoek een maatje om deze mooie ervaring mee te delen.
Mocht je alleen in Australie of alleen in Azie aan willen haken, ook geen probleem! Ik ben 26 jaar en zoek een maatje m/v tussen de 22 en 35 jaar. Ik sta overal voor open en wil graag zoveel mogelijk zien en doen. Ik hou zelf erg van duiken en de natuur. Maar ook de gave steden en mooie feestjes wil ik niet overslaan.

Lijkt het je wat, stuur mij dan een mail, en dan kunnen we een keertje kennis maken om onze dromen met elkaar te bespreken!

Greetz!

Hoi!
Ik ga 4 januarie 6 weken naar Nieuw Zeeland… misschien komen we elkaar ergens tegen!?
GR Marije
26 jaar, uit Apeldoorn

Hoi Marije!

Leuk dat je reageert! Dat zou idd goed kunnen. De planning is nog steeds om te beginnen in NZ. Wat heb jij al gepland staan? Ga jij alleen of met anderen?

greetz

Ik ga alleen… Ik wil het gehele eiland doen. Liefst met de bus en wisselend hostels/ motels…
4 januari staat vast, verder nog niets! Maar je hebt gelijk dat het nog ff duurt, dus plannen zat.
Heb jij al ideeën?