Reisgenootje 2005 Gezocht!

Hallo mensen,
Deze zomer is het me niet gelukt een vakantie te plannen, om de vele redenen die iedereen hier eigenlijk heeft.
Ik hoop volgend jaar wel op vakantie te kunnen gaan, en ik hoop eigenlijk via deze weg iemand te vinden die met me mee wilt.
De reden dat ik nu al ga zoeken, is dat ik het plannen van een vakantie, samen met de gene met wie ik ga, bijna net zo leuk vind als het daadwerkelijk weg gaan.
Dus ben ik op zoek naar iemand die dat ook leuk vind!
Ik ben wat vakanties betreft heel veelzijdig.
Ik houd van wandelen, natuur, en dat soort dingen, maar ook van terrasjes, musea, kastelen, mooie stadjes en een dagje strand.
Ik ben wel een doener. Een hele vakantie alleen maar op het strand liggen vindt ik niks. Het liefst wil ik gewoon een mooie combinatie van alles wat ik hierboven genoemd heb.
Het land maakt me niet uit, maar waarschijnlijk wel binnen europa.
O! Laat ik ook nog even wat over mezelf vertellen. Ik ben een meisje van 18, volgende zomer 19 jaar oud, 2e jaars kunstacademie te groningen. Woon in een studentenflat. houd van tekenen enzo (kunstzinnig hè!) en lezen, cultuur en natuur… Vanalles!
Ben jij een jongen of meisje van rond mijn leeftijd die het wel gezellig lijkt met mij op vakantie te gaan, stuur dan even een e-mail, en dan kunnen we misschien eens een afspraak maken om te kijken of het klikt! (meerdere personen is ook o.k.!)
Nou, ik geloof dat dit bericht al weer veel te lang is!
Dag! De verschrikkelijke sneeuwvrouw. :smiley: :stuck_out_tongue: