Hallo,
Ik ben kelly, 21 jaar.
31 augustus ga ik voor max. een jaar naar Australië en ben nog op zoek naar een leuke reisgenoot om met me mee te reizen.
Als je geïnteresseerd bent laat me dan zeker iets weten.
groetjes
Hallo,
Ik ben kelly, 21 jaar.
31 augustus ga ik voor max. een jaar naar Australië en ben nog op zoek naar een leuke reisgenoot om met me mee te reizen.
Als je geïnteresseerd bent laat me dan zeker iets weten.
groetjes
Hey Kel,
ja mijn reis staat al geboekt. Ik vertrek 4 december.
Ik zou best eerder weg willen, alleen gaat dat 'm niet worden qua financiën ;).
Wat misschien wel zo leuk is, is dat er contact blijft en dat we ergens een keer meeten?
Ik vind het persoonlijk erg vervelend jou niet te kunnen joinen, want je lijkt mij een leuke meid!
Hoi,
Dat is inderdaad heel spijtig, maar een meeting lijkt me ook wel tof ![]()
We moeten zeker contact houden, misschien zal dit makkelijker zijn via facebook, je kan me vinden onder de naam kelly leynen.
groetjes
Ik heb je zojuist toegevoegd.
Misschien dat ik mijn vertrekdatum kan verschuiven, maar dat moet ik even navragen.
En anders, wanneer dat niet kan en jij al een ander reismaatje hebt gevonden, doen we een gezellig drankje aan de mooie oostkust met z’n alle :).
Groetjes
Ideaal! ![]()
Je laat het maar horen…
groetjes
Hoi Kelly,
Ik kom 6 september aan in Syndey en het lijkt me fijn om een maatje te hebben. Heb je al concrete plannen voor daar?
Groetjes,
Jolien
hallo Jolien,
Nee ik heb tot nog toe nog geen echte plannen.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik ga rondreizen en zo veel mogelijk probeer gezien te hebben…
Maar ik ga misschien eerst eventjes werken voor ik aan de doorreis begin.
Heb jij al plannen?
groetjes
Hoi hoi,
Ik had wel een aantal plannen, maar heb zeker nog niets vastgelegd. Wel moet ik op 20 oktober in Cairns zijn voor een duiktrip van een aantal dagen.
Verder wilde ik graag Sydney verkennen en de Blue mountains. Daarna dus op het gemak naar Cairns reizen, met de gebruikelijke (Brisbane, Frasier, Whitsunday) en hopelijk ook ongebruikelijke stops. Het idee is om met de Greyhound te reizen of mee te reizen met medebackpackers.
Weet je al waar je verblijft in Sydney?
Groetjes,
Jolien
hey,
Nee ik weet nog niet waar ik precies logeer.
Ik heb 7 dagen accomodatie vanuit de organisatie in een jeugdherber, maar de naam van deze heb ik nog niet doorgekregen.
groetjes