welkom op mijn profiel!
Ik ben kelly, 19 jaar, woon in amersfoort(utrecht) tjaa wat moet ik nog meer vertellen. zo lastig altijd om iets te bedenken haha…
Ik ben sinds afgelopen week gestopt met mijn opleiding.
En ik heb al een hele tijd de droom om gewoon voor een jaartje weg te gaan!
En Australië spreekt me het meeste aan. ik wil ook wel graag een wereldreis maken maar het leek me beter om te beginnen met Australië!
ik ben nu druk bezig met het zoeken naar een fulltime baan om het geld bij elkaar te gaan krijgen! &dat is aardig wat. Ik hoop het einde van 2010 of begin 2011 te vertrekken en alles geregeld te hebben!
Ik wil daar gaan backpacken en ik wil al het mooie van daar ontdekken en zien! =D de eerste maanden wil ik vooral "vakantie houden’:zon02: En wil daarna toch ook werken om verder rond te komen.
De rede dat ik op deze site terecht ben gekomen is dat ik niet alleen daar heen wil.
En misschien hier leuke mensen zou tegen komen om samen met iemand te gaan!
ik hoop op reacties en leuke ideeën! en misschien wel tot snel!
eerst ff voorstellen,
maarten nijhuis 22 jaar.
woon in hengelo (ov) ja een boer maar kan proberen een beetje ABN te spreken en anders engels will do!
Wat wil je allemaal doen daar.
ik heb mijn ticket geboekt voor 1 december dan vlieg ik naar Sydney om daar de eerste maand te zitten ook i.v.m. nieuwjaar!!!
ik werk full time om alles voor elkaar te krijgen als je wilt gaan in december wees zeer op tijd met het plannen van een gostel of andere slaapplaats omdat dit juist in december een van de landen is waar veel toeristen heen gaan (ze zijn zo ongeveer als 1e die het nieuwjaar ingaan) dus wees er niet te laaat mee.
ik ga 1 mei nog even een weekje naar turkije en daarnqa begin ik al met boeken van een camping of een hostel zodat ik hier verzekerd van ben.
daarnaast wil ik ook gaan backpacken eerst ff chille en vakantie (plan is auto kopen om wat te zien).
en dan gewoon lekker je gang gaan en dan tegen midden februari is mijn intentie om naar nieuw-Zeeland te gaan en daar nog even een maandje mee te pikken zuider eiland trekt me wel.
mocht je een beetje intresse hebben laat wat van je horen kijk bijna dagelijks in mijn pauze ff of er nieuwe dingen bij gekomen zijn en anders mail me ff maarten_nijhuis@hotmail.com .
ik zag je oproep voor een reisgenootje naar australie!:zon02:
ik zelf zou dolgraag een aantal maanden weg willen, ik ben momenteel bezig met een HBO management studie maar wil deze graag tijdelijk onderbreken omdat ik het idee heb dat deze studie niks voor mij is …
heb je al iemand gevonden op mee te reizen? en heb je al verdere plannen gemaakt met betrekking tot wanneer en waar precies??
ik zal me even voorstellen haha ik heet bibi en ben 20 jaar oud, woon in utrecht momenteel!
ik zou zelf het liefst midden februari vertrekken omdat ik dan mijn propedeuse heb gehaald(tenminste dat hoop ik maar haha)
Tanks voor je mailtje.
Mijn plannen zijn eigenlijk helemaal gewijzigd!
Ik ben nogal kieskeurig en heb dus nog steeds geen leuke fulltime baan gevonden. Ik werk dus nu alleen in het weekend en met dat beetje salaris kan ik echt niet sparen. Dus ik heb alles eigenlijk een beetje stop gezet. En als ik binnekort een baantje heb wil ik graag op mezelf gaan wonen en daar dus mijn geld voor sparen.
Maar volgens mij zitten er zat mensen op die het zelfde als jou willen! En om dezelfde reden! En de tijd dat je wilt gaan is het daar zomer dus heb je nog goed weer ook;)
veel succes met een leuk reismaatje vinden en met de reis zelf natuurlijk!
Groetjessss
Ik vertrek 2 november ook naar Australië, ook alleen.
Ik ben 23 jaar, net SPH afgesutdeerd en al een paar jaar gewerkt in de jeugdzorg maar nu zin om even weg te zijn van NL ik ga alleen naar Australie maar het lijkt me ook leuk om een tijdje met iemand samen te gaan!
Mijn reisschema ziet er zo uit: (ongeveer)
3 nov Sydney Vanuit Sydney naar Perth Reizen
21 januari van uit Perth naar Christchurch
3 maart vanuit Auckland naar Fiji
12 maart vanuit Fiji naar Brisbane
17 mei vanuit Darwin naar Thailand.
Lijkt me leuk om wat van je te horen!
[EMAIL=“klariena@hotmail.com”]klariena@hotmail.com