Ik ben Christy 18 jaar, ik ben vorig jaar geslaagd en doe nu HBO Bedrijfseconomie.
Maar ik wil, nadat ik dit jaar mijn P heb gehaald vertrekken naar Australië en misschien Nieuw-Zeeland voor zo’n 8 maanden.
Ik wil beginnen in Sydney en daar oud en nieuw vieren en daarna rondtrekken en af en toe werken, tot ongeveer Perth, daarna misschien nog naar Nieuw-Zeeland (hangt af van de op dat moment beschikbare tijd).
Overigens zijn dit gewoon ideeën, dus makkelijk te wijzigen als er een ander leuk idee komt!
Het zou leuk zijn als ik een reisgenootje kan vinden om eventuele deze reis te maken of samen te vertrekken.
Het zou ideaal zijn als je tussen de 17 en 20 jaar bent en je dit ook een leuk plan vindt
Dus als je het wat vindt reageer maar op dit bericht, dan kunnen we daarna nader contact opnemen.
Daarnaast zijn tips of goede ideeën altijd welkom! [Ik wil misschien eerst een maand in Sydney wonen en werken, dus misschien weet iemand een leuk huis of een goed baantje?]
Ik zat te denken aan de 10.000 euro (incl.), een deel daarvan moet nog in Australië zelf worden verdiend
Maar ik wil toch zeker met zo’n 6000 euro vertrekken (en dan is het ticket er al vanaf)
Het lijkt met super leuk om voor en jaartje naar Australië te gaan! Ik was ook op zoek naar een resimaatje. Maar ik zou liever wel wat al eerder gaan, vanaf september ofzo… Waarom wil jij vanaf december?
Ik ben trouwens Iris en ik ben 18 jaar, aangezien ik geen zin heb om te gaan studeren, wil ik er een jaartje tussenuit.
Voor mij is het wel echt nodig om (behoorlijk) te gaan werken daarzo, want het moet natuurlijk allemaal betaald worden, haha.
Heb je inmiddels al verdere plannen enzoo? of al reismaatjes?
Ben benieuwd naar je reactie!
groetjes, Iris
Ik ben Joost, 18 jaar en heb net mijn vwo-diploma waar ik al zeven jaar over gedaan heb. Omdat ik vind dat ik even lang genoeg geleerd heb, vertrek ik 15 september voor plusminus acht maanden naar Australië. Ik begin in Sydney.
Wanneer vertrek jij?
Ik moet in ieder geval wel heel wat werken want ik kan geen 6000 euro meenemen.
Ik heb mijn ticket al geboekt mijn visum is goedgekeurd heb een tent backpac en verzekering.
mijn reis begint ook in sydney ook oud en nieuw en daarna il ik richting het westen reizen om zo om en rond februarie maart richting nieuw zeeland te gaan.
dan word het daar zomer dus als het je misschien voor de 1e maand iets lijkt of voor de tijd misschien ff een keertje wilt mailen [EMAIL=“m.aarten@hotmail.nl”]m.aarten@hotmail.nl is mijn mail ik zie ut wel.