Ben een jongen van 19 jaar en zoek een reisgenoot die low budget wil rondreizen door Australië. Alle opties staan nog open, graag zou ik naar Ayers Rock, Darwin, Brisbane, Cairns en Sydney willen.
Ben op zoek naar een reisgenoot die het leuk lijkt om met mij 8 weken rond te trekken in Australië. Ben in 2012 al eens naar Australië geweest en zou graag weer terugwillen.
Reacties zijn welkom!
hoi
ik zit te denken om ook die kant op te gaan, maar weet nog niet waneer en al die dingen.
vraag me op dit moment vooral af hoe veel geld ik moet hebben om daar leuk te kunnen verblijven…
jij bent er al geweest dus misschien kan je vertellen wat het leven daar ongeveer kost per maand?
ik wil zo lowbuget mogelijk reizen en ook wat werken. maar ik begreep dat de dagelijkse kosten net iets hoger zijn dan hier…
en weet jij of het veel verschild met new zeeland?
ik wil eigenlijk zo lang mogelijk weg blijven (toch wel minimaal een jaar) en wil niet dat mn geld er door heen vliegt waardoor ik zo weer thuis zit, met niks ![]()
heb jij dr ook gewerkt? weet je hoe makkelijk het is om werk te vinden, fruit plukken, boerderij werk ed?
hoor graag al je verhalen die motiveren om ook echt te gaan ![]()
thanks alvast
groeten mabinte
hoi ik ben robbert uit rotterdam, ik wil ook graag nu over een jaar naar australie , vertreken voor te werken en reizen.maar ik vind het nog al beetje eng om zon reis alleen te starten ik heb zo het iedee dat julie dat ook hebben .en dacht reageer op dit bericht ik zelf zou langs de oost kust willen reizen maar sta overal voor open.
misschien kunnen we iedeen uitwissen en mis wel de reis starten.
groetjes robbert
hy robbert!
ik ben davey 23 jaar uit belgie (limburg) en zit ook al meer als 2 jaar in men hoofd om toch een jaar ongeveer naar autstralie te vertrekken,
ik wil sydney , de oostkusten het reef zeker gezien hebben.
Natuurlijk wil ik er ook werken en zo verder trekken,
mijn interesses zijn muziek, auto en opstap gaan
zou het leuk vinden iets terug te horen,
He davey,zoals je weet ben ik robbert 22 uit Rotterdam ik ben van plan halverwege volgend jaar naar australie te gaan heb nog niks geboekt hoor ben me wel goed aan het inlezen!!ik wil daar wel gaan werken weet niet hoe jij daar over denkt.verder wil ik van Sydney naar boven reizen en nieuw jaar in Sydney vieren lijkt me super vet!!!mis kunnen we wat ideeën verwisselen of mis zelf wel samen gaan Gr. Robbert
hyy robert
werken moet er natuurlijk ook gedaan worden om te kunnen rondtrekken,
voeg me maar toe op facebook : davey wirix