Reisgenoot gezocht vanaf eind jan '07 AUSTRALIË

Hallo,

Ik heb geboekt!
Eind januari vertrek ik naar Melbourne, waar ik eerst een paar dagen bij iemand logeer en dan verder naar het noorden wil reizen via de oostkust (Sydney, Byron Bay, Great Barier Reef etc.). Het liefst zou ik ook nog echt de outback in willen gaan en misschien ook nog naar Darwin willen reizen. Maar, het allerbelangrijste vind ik om ook leuk gezelschap bij me te hebben.
Ik ben een ‘jonge meid’ van begin 30 (voel me nog 25) en wil het gewoon gezellig hebben; niet te moeilijk doen!
Ik wil reizen, maar ook lekker genieten en relaxen. Steden en mooie natuur bekijken, maar ook aan het strand liggen of een avondje stappen.
Ik vertrek begin april weer terug naar Nederland.
Graag zou ik met iemand af willen spreken om (een poosje) mee te reizen. Om te kijken of het een beetje klikt, zou ik graag eerst een beetje willen chatten.
Reageer snel!

Groetjes van Ploppie :slywink:

hallo Ploppie

Je hebt je reis geboekt zag ik. Heb je inmiddels ook al een reisgenoot? Ik ben van de zomer naar Australie geweest en wilde de route doen die jij van plan bent. Ik ben echter 2 maanden blijven steken in Byron Bay en ben er nog steeds van in de ban. :drugged: Zat er over te denken om weer terug te gaan en mijn reis af te maken. Zit echter een beetje met financien en inderdaad ook het reisgezelschap. Nou is het in Oz erg makkelijk vrienden maken, je zult veel mensen tegenkomen die in hun eentje reizen, dan een tijdje met elkaar optrekken of ergens blijven hangen zoals ik. met zijn tween of meer reist toch anders.
als je interesse hebt in wat info heb je aan mij een dankbaar verteller.

groetjes 24/7

Ha Sandra (stond bij een oudere oproep:smile: ).

Je bent zeker al aan 't aftellen, zeker als ik zie hoe lang geleden je al een oproep gedaan hebt. Nog 'n maandje geduld dus.
Ik vertrek 31 januari 2007 richting Sidney. Ik blijf 2 maanden in Australie. En euh… ik heb me eigenlijk nog niet zo goed voorbereid als het gaat om wat ik wil gaan doen en zien.
Ik wil in ieder geval een aantal duiken in de Great Barrier Reef gaan maken.
Verder ben ik heel nieuwsgierig naar de Outback. Lijkt me heel avontuurlijk, genieten van de natuur en de stilte. Maar ook hierbij heb ik nog niet zo goed nagedacht over hoe en waar etc. Misschien aansluiten bij een groep?? Ik ben redelijk handig, maar van auto’s heb ik geen kaas gegeten, dus alleen reizen is al zoiets (lijkt me zowiezo niets in die grote stilte). Of heb jij misschien verstand van radiators, versnellingen, remleidingen e.d.:slywink: ? Dat zou dan wel handig voor mij zijn, dan zou ik graag nog eens verder met je willen mailen.
Maar dat lijkt me evengoed wel leuk, gezien het tijdstip dat we beiden in Autralie zijn.

In ieder geval succes met de voorbereidingen,

groeten,

Henri