Reisgenoot? :)

:zon02:

Mijn naam is Bo Amptmeijer ik ben een meisje van 16 jaar en ga naar het Grafisch lyceum Utrecht. nu ben ik opzoek naar iemand die verantwoordelijk is, van reizen houd en een leeftijd heeft tussen de 16 en 23. Ik ben namelijk aan het plannen om in de zomer van 2015 naar Australië te gaan backpacken , dit mag alleen als ik iemand meeneem. de kosten zijn voor de gene die mee gaat. ook wil ik in de winter van 2013/2014 naar Val Thorens in frankrijk gaan voor 4 weken om te snowboarden. Contact opnemen kan Via :pm bericht

mvg Bo :dag:

Hoi Bo,welkom op wereldwijzer!
Geweldig dat je van plan bent om Australie te bezoeken.
De bus is een goedkope manier om veel van het land te zien tijdens je reis door Australië. Je kunt allerlei soorten buspassen (routes) kopen, waarbij je net zo vaak kunt in- en uitstappen als je maar wilt. Het zogenaamde hop-on-hop-off-systeem. Er zijn verschillende busmaatschappijen, zoals de Greyhound Pioneer, Mc Cafferty’s of de Oz-Experience waarmee je door Australië kunt reizen.
Indien je met vragen zit wat betreft Australie,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Australieforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst,Bo!
groet,georgessiam.

Nou Bo, je hebt nog 3 jaar om te sparen, dat komt vast wel goed.

Welkom op WW :slight_smile: